Shell'den süper kampanya (!)- mı acaba???


Shell yeni bir kampanya başlatmış ,benzin alana fotoğraf makinası veriyorlarmış. 199 litre benzin alan 40 YTL vererek, 999 litre benzin alan ise 10 YTL vererek makinayı alabiliyormuş. Buraya kadar Shell reklamı yaptım:)

Fakat benim aklıma takılan konu şu: bir kampanya yapılıyor ve bu kampanyayla müşterinin 999 litre yani yaklaşık 25 depo benzin almasını sağlıyrsan, önemli bir sadakat yaratmışsındır bence ve bunun üstüne bir de ekstra 10 ytl istemek ne kadar akıllıcadır. Zaten bu kampanyanın geçerli olduğu aralıkta yani 16temmuz-16 ağustos arasında kaç müşteri 25 depo benzini tüketebilir?? Bir bilen varsa açıklasın lütfen:)

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
1 ay sürecek bir kampanya ve 999 litre benzin tüketimi? Üstüne 10 YTL verip vasat bile sayılmayacak bir fotoğraf makinesi hediye alacağım?

Ben de uzun zamandır düşünüyordum BP ve Shell kampanyaları üzerine, tercihimi de genellikle BP'den yana kullanırım. Bu kampanyalarda da makul olan taraf BP oldu benim için.

BP'nin kampanyası 3 ay sürecek bir kampanya, hediye için belirlenen benzin alma limiti de (299 lt.) bence makul. Shell biraz saçmalamış gibi...

Ayrıca bir çıkarımda bulunuyorum; Shell'in 1000-200=800 litre benzine bonusu 30 lira oluyormuş demek ki =)
h k dedi ki…
800*2,8=2240
30/2240= %1,3
aslında genelde zaten %1'i geçen bonus çok fazla olmuyor, ya da ben rastlamadım:) bu durumda belki de normal bişeydir:) ama yine de ben kamyoncu,taksici olmadan bir ayda 3 milyarlık benzin alan insan sayısını hala merak ediyorum:)
Göze ALGÜN dedi ki…
Ayda 3bin liralık benzin alan şahıs, onların verebileceği fotoğraf makinesinin 5 kat iyisini gider technomarketten trink diye parayı bastırır alır zaten :) Bunun amacı nedir? "Kampanya yaptık mı, yaptık. Bunu az bütçeyle başardık mı, başardık. Müşteriyi bağladık mı bir ay boyunca, bağladık.", diyebilmek. Biz bunu yer miyiz, ı ıh, yemeyiz :D
h k dedi ki…
yemeyiz tabi:)
Adsız dedi ki…
YAPMIŞ OLDUĞUNUZ KAMPANYALARDAN ŞİKAYETÇİĞİM,ÇÜNKÜ TV DEVAM EDİYOR AMA BAYİLERİNİZDE KAMPANYA BİTMİŞ OLUYOR.BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.TEŞEKÜRLER.

Popüler Yayınlar