Cevaplamam


İçerik takibi güzel bir sistem. Takip ettiğiniz blogu RSS sistemi sayesinde tek bir sayfadan güncellenip güncellenmediğini görebiliyorsunuz.Sadece güncellenen sitelere bakıp güncellenmeyenlere boşuna girip vakit kaybetmiyorsunuz. Bunu yeni öğrendim ve şu anda igoogle kullanıyorum.
Bir de buzla açılmış. Ona da üye oldum ama henüz tüm takip ettiklerimi ekleyemedim. igoogledan buzlaya transfer edilse de google yerine bir Türk sitesi trafik çekse iyi olur değil mi:)

Gelelim yazının asıl amacına. Buzla'ya üye olduktan sonra gelen mail noreply@buzla.com dan gelmiş. Tamam o maile cevap yazamayız yazsak da iletilemez ama niye noreply da cevaplamam cevaplayamam cevapyok tekyon tekyonlu @ buzla.com değil. Bu sadece buzla için değil diğer bir çok internet sitesi için de geçerli
gelin şu noreply ı güzel bir şekilde değiştirelim:)
Üstüne üstlük bir de bu msg'i saklayınız yazmışlar, yeni fark ettim. Böyle bir şey olmamalı yahu!!

Yorumlar

Can Turanlı dedi ki…
Merhabalar,

Yorumunuz için çok teşekkürler. Yazınız üzerine, e-posta adresini "yanitlama@buzla.com" olarak, "msg" yazısını da olması gerektiği gibi "mesaj olarak değiştirdik

Uyarınız için çok teşekkürler,
Can Turanlı
http://buzla.com/Can
h k dedi ki…
Can Bey,
Bu kadar çabuk bir şekilde cevap beklemiyordum işin doğrusu. Duyarlılığınız için teşekkür ederim.

Popüler Yayınlar