İş Bankası Hesap İşletim Ücreti

Şikayet Var sitesi kurumların kendi sistemlerinde çözmeye yanaşmadıkları sorunları mecburen çözmelerini sağlıyor. Aşağıda İşBankası ile ilgili şikayetimi koydum ki bu şikayet bir kişi bile olsa daha fazla kişi tarafından okunsun. 40YTL çok büyük para değil belki ama İş Bankası'nın sistemindeki böyle bir aksaklık gerçekten sinirlendiriyor.

İşte şikayet:
5 Nisan 2007'de aşağıdaki şikayeti sikayetvar.com'a yollamıştım ve İşbankası lütfedip şubeye gitmeden iade etmişti kesintiyi, o zaman yıllık ücret ödemediğim halde %5lik BSMV'yi iade etmemişti fakat daha fazla uğraşmamak için sineye çekmiştim. Dün yine iki hesabımdan bu sefer ilk taksit adı altında 20x2=40 YTL kesinti yapılmış.

Müşteri Hizmetlerini aradım ve yine bankaya gidip öğrenci belgesi götürmem gerektiği söylendi. İş Bankası'na öğrenci olduğumu göstermem için bir yıl içinde kaç kez şubelerine gitmem veya sikayetvar.com'a yazmam gerekiyor. Eğer zorla alacaklarsa kartı iptal mi ettirmem gerekiyor. Madem zaten kesiyorlar hiç söylemesinler üniversite öğrencilerinden kesinti yapılmıyor diye. Bu uygulama düpedüz müşteriyi aldatmak olmuyor mu?

Umarım bu kez sorun çözülür,40 YTL tam olarak iade edilir ve Mezuniyet dönemim olan 2009 Ocak' a kadar böyle bir sorunla tekrar karşılaşmam.

----

5 Nisan 2007'de 162651 Numara ile yayınlanan şikayetim aşağıdaki gibidir:

İş Bankası üniversite öğrencilerinden banka kartı için yıllık hesap işletim masrafı almıyor, fakat eğer yanlışlıkla masraf alınmışsa ilgili şubeye öğrenci belgesiyle giderek kesintinin iade edilmesi sağlanabiliyor.

0894063 no'lu Dışkapı hesabımdan 16 Ocak 2007�de yapılan kesinti 17 Ocak�ta Dışkapı şubesine gitmemle iade edildi. Üstelik oradaki görevli "siz zaten öğrenci görünüyorsunuz nasıl kesinti yapılmış" demişti.

Bugün de 730236 no'lu ODTÜ şubesi hesabımdan kesinti yapılmış ve tekrar aynı prosedürü izlemem isteniyor. Kaç kere öğrenci belgesi ibraz etmem gerekiyor, kaç kere o şubelere gitmem gerekiyor?

---------
Düzenleme: Sonuç olarak ODTÜ Şubesine gittim öğrenci kimliğimi vererek iadeni gerçekleşmesi sağlandı. Dışkapı şubesi için de faks çektiler ordan da hem transfer gerçekleşti hem de arayarak faks çekin biz hallederiz dediler. Sonra da Müşteri Hizmetleri aradı. Bunlar Hepsi Güzel ama herşeye rağmen benim bir kez uğraşmam gereken bir işlem için 3-4 kez uğraşmama hiç bir şekilde güzel değil...

Yorumlar

Popüler Yayınlar