Türkiye'deki Şirket Blogları

Yeni bir blog açtım: Türkiye'deki Şirket Blogları. Giriniz,inceleyinizi severek takip ediniz diye:)
İşte bloğun giriş yazısı:
"Merhabalar,
Muhtemel tez konumla ilgili dağarcığımı geliştirirken bir yandan da bu dağarcığın paylaşımı amacıyla bu bloğu oluşturdum. Türkiye'de şirket blogları kavramları henüz gelişmemiş olsa da kısa süre içinde -belki de ben tez yazmaya başlamadan:)- şirketlerin blog kavramını öğrenmeye ve kullanmaya başlayacağını umuyor ve tahmin ediyorum.
Bu süreç içinde şu anda kısıtlı sayıda olan şirket bloglarını vaktim elverdiğince burada kişisel bazı yorumlarımla birlikte tanıtacağım. İlerleyen zamanlarda ise şirket blogları açıldıkça ilgili bloglarla ilgili yazılar yayınlayacağım.
Sizin de bildiğiniz gördüğünüz yer alması iyi olur diyeceğiniz bloglar varsa ve bildirirseniz burada yayınlamaktan mutluluk duyarım. Ayrıca burada yazdığım bloglarla ilgili yorumlarınız da oldukça değerli. Çekinmeyin; yorumlarınızı ekleyin,paylaşalım,tartışalım,öğrenelim:)
Sevgiler Saygılar vs vs.."

Buradan buyurun lütfen

Yorumlar

Popüler Yayınlar