Hulki Cevizoğlu Nasıl 11000 Oy Aldı

Bu akşam iki arkadaşın doğum günü vardı, Hulki Cevizoğlu'nun barajı geçtiği bir masaydı en az 2/16=%12,5:)

Orda fark ettim meğer Cevizoğlu CHP'ye oy vermek istemeyenlerden 11000 oy almış, 2 kişiyle de böyle bir genelleme yaptım helal olsun bana:)

Seçim günü kuzenim şöyle bir yorum yapmıştı "Tatile gitmeyin vs herkes oyunu mutlaka kullansın" duyuruları sol partilerden çok sağ partilerin işine geldi. Çünkü benim çevremdeki solcular zaten oy kullanıyor, bilinçliler yani, ama normalde hiç oy vermeyecek sağcı arkadaşlarım bu seçimde oy verecek" O zaman haklı bulmuştum hala da haklı buluyorum. Ekleyeceğim tek şey var bu duyurular CHP'nin değil ama Hulki Cevizoğlu'nun oylarını etkilemiş olabilir...

Bu da tüm istatistik kurallarını hiçe sayarak yaptığım böyle bir tespitimdir, Tarhan Erdem'e selam:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar