Kiler'e Bir Doktor Lütfen


Bugün Kiler'den 1 litrelik ayran aldım. Kazanç Card fiyatı 1.45 YTL ama kasiyer kart sormadığı için ben herhalde farketmez dedim. Fişe bakınca ise 1.57 olarak geçtiğini gördüm. Kasiyere kartı okutmadığınız için 12 kuruş fazla aldınız dediğimde kasiyer hiçbir şey olmamış gibi kasadan 10 kuruş alıp verdi.
İyi güzel hoş da sormazlar mı Vahit Kiler'e sen niye çıkardın bu kartı crm mi yapacaktın crm neydi acaba diye. Kiler o bilgileri kullanıp satacağı ürünlere,uygulayacağı promosyonlara yönelik kararlar almayı düşünmüyor muydu? Üstelik indirime dahil daha çok ürün alsaydım ya da 776 gram kıyma alsaydım nasıl hesaplayacaktı kasiyer kız, ben orada fazladan oyalandığım için sinirlenmeyecek miydim??
Biz buna tıp literatüründe "Bazı uygulamaları herkes yapıyor diye yapmak" diyoruz. Bu hastalık ortaya çıkınca bir yığın para döküp yatırım yapıyorsunuz ve sonra ne işe yaradığını ya da nasıl kullanılacağını bilmediğiniz için o yatırım direkt çöpe gidiyor.
Kiler'e bir doktor lütfen:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar