Ben sana büyüyemezsin demedim

Hürriyet'in anasayfasından link verdiği haber şöyle diyor:
Kocaeli'nin merkeze bağlı Saraybahçe Belediyesi Encümeni, reyonlarında bozuk et bulundurduğu iddiasıyla CarrefourSA Ekspres mağazasını 3 gün süreyle kapatma kararı aldı.
Haberin sonunda da şu sözler var:
CarrefourSA Ekspres Mağazası Müdürü Ramazan Senem ise karardan haberdar olmadıklarını söyledi. Belediye yetkililerinin, alışveriş merkezinden belirtildiği gibi 140 kilogram değil, 4 kilogram kadar et ve et ürünü aldığını kaydeden Senem, ürünlerin bozuk olmasının söz konusu dahi olamayacağını belirtti.
Gerçekten mağaza müdürünün dedikleri doğru olabilir, ama Carrefour gibi büyük bir markanın 1 gram da olsa bozuk şüphesiyle et alınmasına yol açacak bir satın almayı nasıl yaptığını anlayamadım. Bu haberden sonra bizim apartmanın karşısına açılan bakkalın bir ay bile sürmeden kapanması o kadar doğal geldi ki!! Büyük olmak yönetim anlayışının da büyük olmasını gerektirmiyormuş demek ki!! Belli ki bir yerlerde evdeki hesap çarşıya uymamış:)

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Sözüm meclisten dışarı, ancak mağaza yöneticisi insanlar o kadar vasıfsız oluyorlar ki. Herhangi bir üniversitenin herhangi bölümünden herhangi bir mezuniyet derecesi ile ve herhangi bir kariyer hedefiyle mağaza yöneticiliğine uygun olabiliyorsun. Hele ki Carrefour Express dedikleri küçük ve orta çaplı supermarketlerse geceli gündüzlü (hatta haftasonlu) çalışma saatlerine aldırmadan çalışacak insanlar arıyorlar kendilerine. Böyle insanlar da genellikle iş bulma konusunda umutsuz kişiler oluyor ve film başlıyor.
Üzgünüm ama, gerçek bu. Mağaza yöneticiliği dediğimiz şey aslında bakkal sahibi olmaktan bile (işinizi nasıl yaptığınızla ilgili göreceli olarak) kolay ve insan kaynağı gerektirmeyen bir şey.
Gidip bir mağaza yöneticisine görev tanımının dışında bir soru sorun, muhtemelen donup kalacaktır (benim başıma çok geldi). O yüzden "şu kadar et bozukmuş ama, abartıyorsunuz" gibi bir cevap duyduğum için hiç şaşırmadım.
bilog dedi ki…
yer belirtmeyeceğim, carrefour'un bir şubesiyle ilgili at eti sattığı söylentileri çıkmıştı. daha sonraları unuttturuldu fakat o olay güvenilir bir kaynaktan aldığım bir bilgiye göre gerçek. düşün yani bozuk şüphesini geçtim, at eti satmak konu. belki bilmiyorlardı at eti olduğunu ama neden bilmediğin yerden alırsın be hey akıllım. bak kızdım şimdi:)
h k dedi ki…
bilog bu yorumun üstüne ben bi daha töbe carrefourdan et falan almam, gerçi zaten almıyodum ama aklımda bulunur artık:)

Popüler Yayınlar