Sinemaya Gitmek İsteyen??

Yabancı bloglarda okur sayısını artırmak için e-mail listesine üye ol 500 dolar kazan falan gibi blog popülerliğini artırmaya yönelik çeşitli kampanyalar görmüştüm. Bizdeyse link değişimi yapalımdan öte pek bir çalışma görmemiştim.

Bugün teknolojiyle ilgili yazılarını okumasam da diğer yazılarını severek okuduğum her telden blogcu Pozitif PC editörü Barış Atasoy'un bloğunda bir duyuru yazısı gördüm:

Blog yada sitenizden, pozitifpc.com/editorblog ve leventsoyarslan.com sitelerine link verenlerden her hafta iki kişiye Şişli,Suadiye,Nişantaşı ya da Çemberlitaş Movieplex sinemalarından birinden, istediğiniz filme 2 bilet veriyoruz! (Sinema, matine,gün ve filmi siz seçiyorsunuz)

Marketingistte Yenibirin pazarlama direktörü olan hatun kişi seminerden sonraki konuşmamızda sinema bileti kampanyasının yenibirin başvuru trafiğini 2 katına çıkardığını söylemiş, sinema biletinin bu etkiyi yapacağını beklemediğini belirtmişti. Bakalım Pozitif PC'nin bu kampanyası ne kadar linkle sonuçlanacak. İlerleyen günlerde buna benzer kampanyalar yapacak başka blogcuların da ortaya çıkacağını tahmin ediyorum, bakalım en yaratıcı kampanya hangi blogcudan gelecek:) Tüm bunlar Türk blogculuğu adına güzel gelişmeler tabi, severek yakından takip ediyorum:) Barış Atasoy ve Levent Soyarslan'ı da bu girişimlerinden ötürü tebrik ediyorum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar