My name is Murat


My Name is Earl'ün sıkı bir fanatiği olmasam da denk geldikçe severek izlerim, favori karakterim randy süper adam ama bunun konumuzla alakası yok:) Dizinin konusu ekşisözlükte wpi'nin kaleminden şöyle:
earl yuzbin dolar kazanan bir piyango bileti buldugu sirada ona bir araba carpar ve bilet kaybolur. hastanede yatarken basina iyi bir sey geldigi anda kotu bir sey geldigini, bunun da gecmiste cok fazla kotu sey yaptigi icin olduguna, hayatina boyle devam ederse karmanin onu oldurecegine inanir. bu yuzden hayatinda yaptigi butun kotu seyleri duzeltmeye karar verir. dizinin konusu budur.

Az önce STV'de bir dizi fragmanı izledim. Dizinin ismi Hakkını Helal Et, Bunda da Murat diye bir adam Earl gibi günahlarından arınmaya çalışıyormuş. ama tabiiki replikler, mekanlar vs biraz daha farklı olacak haliyle. Şimdiye kadar rastladığım en ilginç uyarlama olmuş. Ya da acaba bu bir uyarlama mı? Senaristlerin Earl'den haberi var mı? Peşpeşe önce Earlü sonra Murat'ı izlesek ne düşünürüz? Falan filan:)

Yorumlar

bilog dedi ki…
earl'ün tipini bile benzetmişler. benzeyen adamı bulmuşlar, bıyıgı da aynı yapmışlar bu kadar da olmaz ya:) cumartesi 19:50 evde olursam kesin izliycem:)
Adsız dedi ki…
Harikasın Hüseyin, mükemmel yakalamışsın :)
Bu çok ilginç bir uyarlama hakikaten.
İslami konsept."Din satar" mantığıyla bu da tutar.
Bana daha önce konu ettiğim İslami Monopoly "Cennet Bahçesi"ni hatırlattı.
Bu arada 24 dizisinin de uyarlaması ATV'de başlıyor: MAHŞER! :))
Yeni furya da bu olacak belli oldu.
İyi de Heroes ya da Lost ne olacak :)
h k dedi ki…
bilog, hakkaten earle benziyo adam yahu,o açıdan bakmamıştım:)
özgür, heroes türk: kahramanlar:oynayanlar polat çakır kadir inanır kanald de polis dizisinde oynayanlar.. kadro oluştu bile,sıra geldi prodüksiyona
Adsız dedi ki…
Selam,

İlginçtir, ben de dün bu konuda birşey yazmıştım. İlk izleyince hmm demiştim imitasyon olmuş. Fakat dün bir haber ve bir yazıyı okuyunca aslında konunun Türkiyede gerçekten olduğunu ve olmaya devam ettiğini gördüm.

Şu yazıya ve bu yazıya bakılırsa karakterin gerçek hayattaki karşılıklarına ulaşılabilir.

Dizi senaristleri tipleri benzetmiş olabilirler tabi ama konu anladığım kadarı yaşanmış bir hikayeye dayanıyor. Din satar değil yani.
h k dedi ki…
Atakan Bey,
neredeyse aynı anda benzer bi yazı yazmamız ilginç olmuş gerçekten,
bahsettiğiniz yazıdan ve oyundan haberim yoktu bu vesileyle öğrenmiş oldum bilgilendirme için teşekkürler:) ama olay yaşanmış da olsa bu kadar benzerlik yine de şaşırtıyor insanı:)
Adsız dedi ki…
samanyolu tv de çıkan diz çok güzel fakat öbür bahsedilen diziyi hiç izlemedim.
Adsız dedi ki…
Rica ederim, 36 dk ile kazanmisim ;)
Yağmur dedi ki…
hehe süpermiş:Dbir ara lost un türk versiyonu çekilecek gibi söylentiler vardı bu da onun tadında hatta daha da güzel olmuş:)

Popüler Yayınlar