Köşe Bucak Caz!!

Dün Akbank 17. Caz Festivali kapsamında Thirld World Love konserine gittim. Aslında itiraf etmek gerekirse caz tutkunu olduğumdan ya da grubu merak ettiğim için değil, inno tour'dan kazandığım davetiyeyi kullanabileceğim tek etkinlik olduğu için oradaydım ve gittiğim ilk caz konseriydi:) Gelin görün ki bu şekilde gitmiş olsam da konser gerçekten mükemmeldi, iyi ki gitmişim dedim sonunda.


Derslerde seminerlerde şurda burda sürekli duyduğumuz, okuduğumuz müşterilerinizle duygusal bir bağ oluşturun klişesini tecrübe ettim resmen. Daha önceleri Akbank'a karşı hiç bir şey hissetmiyordum, sadece büyük bir banka, ne olumlu ne olumsuz, reklamları şubeleri tamamen pas geçtiğim umursamadığım bir markaydı. Ama bu konserle birlikte Akbank'ı sevmeye başladım artık:) Çünkü aktivite güzel, konser güzel ve benim için bir fayda yarattı, eğlenceli bir 2 saat geçirmemi sağladılar. Bunun bankacılıkla bir alakası var mı ?Yok. O anda kredi kartı sattılar mı,teminat mektubu verdiler mi, kredi verdiler mi? Hayır. Ama yine de beni ikna ettiler.

Tabii ki burada dikkat edilmesi gereken nokta grubun da gerçekten güzel performansı. Eğer sıkılarak geri dönmüş olsam davetiyeyle gittiğim için param boşuna gitti demeyecektim belki ama yine nötr olarak kalacaktım. Son dakikada değil de erken gitmiş olsaydım yarım saat geç başladığı için belki kızacaktım bile bankaya. ama her şey güzel olunca "duygusal bağ" gerçekten gerçekleşiyormuş. Firmalar illa ki anında bir şeyler satmayı düşünmemeli, uzun vadeli düşünmelilermiş:) Akbank'ı bu etkinliğinden dolayı tebrik ediyorum, size de Thirld World Love'ın sitesinden Homeland'i tavsiye ediyorum:)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
başlığı bi düzeltiver be hüseyin, çok gözüme battı:D
h k dedi ki…
göze batmıycak gibi değilmiş, teşekkürler janzu:)

Popüler Yayınlar