Pazarlama Blogları'nda Rio Havası!


Pazarlama Blogları Karnavalı Başlıyor!

Cengiz Çatalkaya'nın facebook'ta başlattığı karnavala katılan bloglar şu şekilde dizildiler,Cengiz bey beni en başa koymuş dolayısıya karnavalın açılış konuşmasını önümüzdeki pazartesi ben yapacağım davetlimsiniz, evet heyecanlandım:)

19 Kasım:Ben:)
26 Kasım:Özgür Emre Öztürk
3 Aralık:Zeynep Özata
10 Aralık:Murat Tanören
17 Aralık: Özgür Alaz
24 Aralık:Emine Can
31 Aralık: Burcu Tüzün
7 Ocak:Briefistan
14 Ocak:Manhem
21 Ocak:Cengiz Çatalkaya
28 Ocak:Alemşah Öztürk
4 Şubat: Rustem Memmedov
11 Şubat: A. Selim Tuncer
18 Şubat:Onur Yüksel
25 Şubat:Gökçen Karan
3 Mart: Tunç Kılınç
10 Mart: Özgü Güder
17 Mart:İbrahim Ulga
24 Mart: Ahmet Sezer*
31 Mart: Münteha Mangan*
7 Nisan: Kimyaİstanbul(?!?!)
14 Nisan:Mark Ethic (?!?)
21 Nisan:Murat Kaya
28 Nisan:Eren Kumcuoğlu

Yorumlar

esrArengiz dedi ki…
başarılar diliyorum.
zevkle takip edeceğim sizleri..

Popüler Yayınlar