Mim-Şiir

İdris Cin mimlemiş beni demiş ki "Seni en iyi anlatan şiiri ya da dörtlüğü yazıver bi zahmet" İdris Bey'in mimini görüyorum ve oyuna devam ediyorum ama en yi anlatan şiir nedir bilemedim şimdi o yüzden iki tane yazayım Orhan Veli'den:

Kızılcık
ilk yemişini bu sene verdi
kızılcık
üç tane;
bir daha seneye beş tane verir
ömür çok,
bekleriz;
ne çıkar?
ilahi kızılcık !


sürekli bir şeyler bekliyoruz... Ve:

Böcekler
Düşünme,
Arzu et sade!
Bak böcekler de öyle yapıyor.


Böcek olmak belki de kimbilir...

Bu mimi paslamak gerek bir de, pasımı Göze'ye , Eren'e , Janzu'ya,Iraz'a ve Bal'a gönderiyorum, hadi anlatın bakalım:)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Merhaba Hüseyin,

Edebi olarak hakkaten zor bir mim dalgasıydı :) Pası aldığın için teşekkürler ;)Açıkçası ben de zorlanmıştım şiir seçiminde.

Bu arada, daha önceki mim dalgası girişimimiz diğerlerinin arasında kaybolmuştu biraz :) en azından benim çok başarılı sonuçlar aldığım söylenemez. Attığım paslar (sen hariç) yerini bulmamıştı. Bu seferki pasların sırayla yerini buluyor olması sevindirici :)

İyi bloglamalar...

Sevgi ve saygılarımla.
h k dedi ki…
İdris Bey,
bir önceki mim-imsi nazar boncuğu olarak kalsın, bunun cevaplanıyor olması güzel ve sevindirici tabiiki:)
La Madame Chapeau dedi ki…
Merhaba :)

Özür dilerim bugün farkettim mimimi :)

Birazdan yazacağım :)

Sevgiler...

Popüler Yayınlar