Ne Tip Bir Carrefour İsterdiniz??

Son zamanlarda Carrefour reklamları dikkatinizi çekiyor mu bilmiyorum. İndirim reklamlarının metni yaklaşık olarak şu şekilde oluyor:

Dış ses önce "CarrefourSa'da bu hafta patlıcan sadece 5 kuruş" diyor o sırada bir patlıcan görüntüsü geliyor ve dış ses "Bu indirimler CarrefourSA Express'lerde de geçerlidir" diyor.



Ama, fakat ve lâkin benim için o reklam bir CarrefourSA reklamı değil Carrefour reklamı, ben onun normal mi express mi olduğuna bakmıyorum ki!! Ben"CarrefourSA ve CarrefourSA Express'i" "Migros ve Şok" gibi ya da bir zamanlar olan "Gima ve Endi" gibi bir ayrıma tabi tutmuyorum ki... O ayrımı yapan insanların da olduğunu da sanmıyorum. Acaba bunlar zoraki ikisi farklıdırı kafamıza kazımaya mı çalışıyorlar?

Yorumlar

Göze ALGÜN dedi ki…
ChampionSAlardan Carrefour Expreslere geçişte bazı sorunlar yaşandığını gözlemlemiştim. Mesela Careefourda yıldızlı bir kampanya var, o kampanyanın sadece Carrefourlarda geçerli olduğunu düşünen müşteriler vardı ve bu yüzden birçok müşteriye "bu kampanya expreslerde de geçerli" diye belirtmek zorunda kaldıkları bile oldu. Ankarayı bilemiyorum ama İstanbul'da benim gözlemlediğim kadarıyla CarrefourSA ve CarrefourSA Express diye bir ayrımın varlığını bizzat görüyorum.
h k dedi ki…
Hmmm,
Ankara genelinin bilmem ama ben de öyle bir ayrım yok:) Ve aslında bu yazıyı herkes sanki benim gibi düşünür diyerek yazmıştım:)
belki championsa geleneğinden ötürü bu ayrım vardır bilemiyorum ama ayrım her türlü ilginç geliyor!
Adsız dedi ki…
arkadaşım carrefour hipermarketlerdir.carrefourexpres ler ise süper marketlerdir. ve işleyiş ve indirim ürünleri farklı olduğu için bu ibareyi koymak zorundalar.çünkü: süperler ve hiperler katalog ve indirim günleri farklıdır.hiperde bi ürün indirimdeyken süperde olmayabiliyor.bunun içindi.biraz daha araştır ve bi çok açıdan bakmaya çalış.! dikkatli günler ;)
h k dedi ki…
Bir seminerde "But consumer didn't read the brief" diye bir söz duymuştutm. Bu noktada ben brief okumayan müşteri oluyorum. Önemli olan Carrefour içindekilerin ayrımı bilmesinden ziyade müşterinin bu ayrımı fark etmesi önemli ki bence çoğu kişi düşünmüyordur bu hiper mi süper mi diye. Yine de bilgilendirme için teşekkürler...

Popüler Yayınlar