7 Kocalı Hürmüz

Bütün sektörlerde markalar çoğaldıkça "lovemark"a sahip olmak da eğer varsa bu aşka sadık kalmak da gittikçe zorlaşıyor. Evimizde tek bir markanın ürünün olması gıdadan elektroniğe bütün kategoriler için imkansız bir hale geliyor biz de 7 kocalı hürmüze dönüyoruz.

Bu aralar iki mobilya firmasının sloganı dikkatimi çekiyor. Birisi Yağmur, bir diğeri Mondi. Sloganları da benziyor kalpleri de... Yağmur sloganı daha önce vardı diye hatırlıyorum. Linklerden reklamları seyredebilirsiniz, sloganlar aşağıdaki resimde.

Sırada ne var merak ediyorum:
Yağmura Tutulacaksınız
Mondi Kalbim Seni Sevdi
Bi İpek var bayılıyorum ona
Kelebek sana aşığım
İstikbale tapıyorum
Cıvıtmamak lazım deyip daha fazla uzatmıyorum ama tamam sevgi aşk üzerine konumlandırabilir firmalar markalarını ama bu kadarı da fazla değil mi ürün aynı (öz ürün olarak) iken bu yapılır mı? Ayıptır yahu:)

Başta aynı sektörde bir milyon tane firma var demiştim ama bir başka açıdan bakmak için şu yazıya da bir göz atmanızı tavsiye ediyorum. O da doğru söylüyor aslında:)

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Hüseyin, bir virgül koy, biraz soluklan, çok öfkeli gördüm seni yahu =)
h k dedi ki…
Aslında, gayet de kısa bir yazı yazmıştım, ne öfkelisi yahu:)

Popüler Yayınlar