Minik Defne Uyusun da Büyüsüüüüünnnn

Bugün ablamlara gittim, dayı olmak güzel bir şey tabi, ziyaretler ister istemez sıklaşıyor:) Ablam "Defne'nin ninnisi var dayısı" deyince anlamadım, bilgisayarı açtı başladık dinlemeye, on kere falan dinlemişizdir herhalde:) Ben "Defne'ye özel" bu ninniyi tesadüfen bulmuşlardır zannetmiştim hatta ablam defne için özel yaptırdık özel deyince inanmadım dersem yalan olur:)


Meğer Aytaç Ailemi Seviyorum isminde bir Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi başlatmış. Bu doğrultuda oluşturduğu sitede sağlıklı yaşam ve sağlıklı beslenme üzerine temel bilgilerin yanı sıra bir de ninni bölümü açmışlar. Bu bölümde bütün isimler için sadece isim değişmek üzere Meyra bir ninni seslendirmiş (Son seslendirmeyi yaparken 1000. kez aynı ninniyi söylemekten ne hale gelmiştir kimbilir:)) "Minik Defne Uyusun da Büyüsüüüüünnnn" de ninninin başlangıcı bu arada.


Gerçekten hayran kaldım uygulamaya, ailemi seviyorum çok yaratıcı olmasa da gerçekten markaya da okuyanlara da fayda getirecek bir site olmuş, ninni bölümü ise gerçekten Aytaç ile tüketicinin arasında duygusal bir bağ oluşması için mükemmel bir proje olmuş.

Aytaç'a kocaman bir alkış:) Şimdi eve geldim defne yok ama onun yerine ninniyi tekrar indirdim hala dinliyorum:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
ninni fikri fena diil de, ben yine de dandini dandini dastanayi soylemeyi tercih ederim. bi de ninninin arkasina yanki efekti koymuslar ki hic olmamis.

Popüler Yayınlar