Etkinlik Bloğu

Bugün Çıplak Sohbetler kitabında Bloomberg isimli bir blog uzmanı amcamızın "Pazarlamacılar, reklam kampanyası süresince yayın yapacak kısa süreli bloglarda geliştireceklerdir." sözü dikkatimi çekti. Tam bilmiyorum ama galiba Penti vakti zamanında Hepsi grubu ile anlaşması varken böyle bir blog oluşturmuş.
Şimdi hangi firmalar için böyle belirli bir süre için geçerli bir blog uygun olur diye düşündüm ve aklıma Rock'n Coke geldi. Marketingist'te Coca Cola pazarlama yöneticilerinden Levent Soygür bir sonraki Rock'n Coke hazırlıklarının organizasyondan 3 hafta sonra başladığını söylemişti. Belk hazırlıklar başlar naşlamaz olmaz ama organizasyon tanıtımlarının başladığı Mart (atıyorum bu tarihi tam bilmiyorum aslında:)) ayından organizasyona kadar bir Rock'n Coke bloğu açılsa güzel olur diye düşündüm. Hem tanıtım sürecine katkısı olması açısından hem de seçilecek gruplarda organizasyon katılımcıarının tercihlerini ön plana çıkarmak için uygun bir platform olur bence Rock'n Coke bloğu.
Gerçi Türkiye'de firmalar blog oluşturmay çok gönüllü görünmüyor ama ben yine de sorayım:) Sizin aklınıza gelen böyle bir organizasyon bloğu önerisi varmı?

Yorumlar

Iraz dedi ki…
masstival, tam olarak bir blog olmasa da, etkinlik planlarını web sitesinden sistematik olarak duyurmuştu ve hepimiz takip etmiştik.

bence çok önemli bir şey. zira, "hangi grup gelecek konserlere?" şeklinde merak içerisinde olan insanlar için çok ilgi çekici olabiliyor bu tür uygulamalar..
kendimden biliyorum :)

Popüler Yayınlar