İki ters bir düz:)

Aslında bu yazıda kültürler arası farka bakın diyecektim ama aklıma başka bir şey geldi:)
Olay şu: Amerikada adamlar ravelry diye bir site kurmuşlar ve 21000 üyesi olan bu sitede elişi/örgü fanatikleri bir araya gelip yaptıkları işleri paylaşıyorlarmış, kendi stillerini de öğretiyorlarmış, hemen üye olup iki ters bir düz yazasım geldi ama neyse:)
Üstelik bu site technorati'de ikinci sırada yer alan boing boinge konu olmuş ropörtaj falan yapmışlar. o kadar ilginç bir konu yani:) Biz de ev kızı olarak yer alacak altyazı boing boing'de knitting fan diye geçmiş ona da ayrıca güldüm:)
Gelelim aklıma gelen fikre. Türkiye'de de var böyle elişi vs siteleri blogları ama 21000 kullanıcıya ya da takipçiye ulaşmaları zor geliyor ve en azından bana böyle bir sosyal ağ komik geliyor. Ama madem amerikalı kardeşlerimiz böyle bir site kurmuş bu site türkiye'deki el işlerini pazarlanması için çok uygun bir ortam olabilir. Kermeslerde ve arada sırada haberlere gördüğümüz Türk elişleri görücüye çıkar ve bence alıcı da bulur. Bahse girerim Türk elişleri ravelry'deki işlerin bir çoğunu sollar. Ama bunu organize edecek kurum ya da kişi var mıdır bilmiyorum. Bu yazıyı görseler de harekete geçseler:) Hem elişlerimizi tanıtsak hem de ev hanımlarına ve bu işi profesyonel yapan küçük firmalara güzel bir pazar oluşturulmuş olsa güzel olur bence...

Yorumlar

esrArengiz dedi ki…
son yıllarda sosyal ağlar insanlar için adeta olmazda olmaz. ülkemiz insanında şu ara müthiş bir facebook çılgınlığı olduğunu görüyorum. malum insanoğlu öyle sanallaşmaya başladı ki sosyalleşme çıkmazına sanal alemde bulabildiğince, bunun uzantısı olarak da sanal alemin gerçek dünyada tanışma toplantılarıyla bu ihtiyacı gidermesi.

ben bu haberin başka bir versiyonuna rastlamıştım. sanal ortamda değil de bizzat el işi ve örgü için kurulan kafelerde kadınlı-erkekli örgü seansları ve muhabbet ortamı. bu beni daha çok vay be dedirtmişti.

bu paylaşım da Türk girişimcisi için son derece faydalı, yararlanabilene..

teşekkürler
esrArengiz dedi ki…
saat 1 oldu. cümlelerimdeki bozukluk için özür diliyorum hepinizden. affola

Popüler Yayınlar