Hattın Yasal Sahibi


Bu hattın yasal sahibi zırvalıklarını anlamam,bir servise üye olurken bol bol konuşurken vs hattın yasal sahibimisin diye sormazlar, en abuk yerlerde sizin güvenliğiniz için yasal sahip derler. Biraz önce yine aradılar:

- İyi günler Turkcell'den arıyorum, Seyfettin bey'le mi görüşüyorum
- Yok ben oğluyum buyrun
- Ben babanızın üzerine olan diğer hatla ilgili bir fırsatımız var onu bildirmek için aramıştım
-Biz aslında o hattı kapatacağız, zaten bir yıldır konuşulmuyor ama siz telefondan ya da online kapattırmıyorsunuz
- Evet Turkcell Extraya gelmeniz gerekiyor, Babanıza ulaşabileceğim bir numara verebilir misiniz? fırsattan bahsedecektim.
- Bana söyleyin
- Hattın yasal sahibine söylemem gerekiyor
- Bana söyleyin
- Hattın yasal sahibi...
- Tamam kandırdım sizi aslında ben hattın yasalı Seyfettin'im, bana söyleyin. (Burda hadi lan demek yerine yaptığına bak:))
- Bazı özel bilgiler sormam gerekiyor
- Buyrun
- Anne adı baba adı doğum tarihi vs
- X, Y 1955vs (olgun bir ses tonum var:))
- bilmem ne yüzünden bütün konuşma kayıt altına alınacak, o zaman Seyfettin Bey kampanyamız şu şekilde şu tarihe kadar şunu yaparsanız bu olacak
- Ne zaman kadar
- Şu
- Nasıl
- Şöyle
- Peki,iyi günler
- İyi günler

Yorumlar

Unknown dedi ki…
öss sırası okul tanıtımı için çağrı merkezinde çalıştığım sırada çocuklarını telefona vermek istemeyen psikopat ebeveynler gibi davranmışsın:D
h k dedi ki…
sözüm meclisten dışarı adamı psikopat yapıyor ama bu çağrı merkezcileri, bi alakasızlık bi iş bilmezlik bi prosedür ezberlemişlik ayıp yahu:)
esrArengiz dedi ki…
:):)iyi etmişsin
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
İşlerine geldiği gibi davranıyorlar işte. Aslında onların değil şirketlerin kabahati. Dediğin gibi, sen telefonu kullanırken yasal sahibi mi kullanıyor diye bir dertleri olmaz, ama bir iş yapacaksın ya, yokuşa sürmek için her şeyi yaparlar. Özellikle telekomünikasyon ve teknoloji satan firmaların tüketici işlemleri sırasında bürokrasiyi bu denli uzun tutmaları çok insanın canını sıkıyor, bir gün birileri alacak eline otomatikleri ve ABD'deki bunalım gençlik misali okul basar gibi basacaklar bu çağrı merkezlerini.. o mu olsun yani, bunu mu istiyorsunuz!!! diyesim geldi ama demiyorum.
h k dedi ki…
boşver eren elini kana bulama, değmez:)
Iraz dedi ki…
kesinlikle gereksiz bir uygulama, kredi kartı değil ki bu! altı üstü kontörlü bir hattımla ilgili işlem yapmam için bile elli tane soru soruyorlar.
tamamen yokuşa sürüo, müşteriyi bezdirme politikası olduğunu düşünüyorum :)
Unknown dedi ki…
bence gidip çağrı merkezlerini değil, hemen yanındaki müdür ofislerini basın da bunları sormaya zorlayan zihniyet kökten kurusun:)

Popüler Yayınlar