Colin's ne yapmaya çalışıyorsun seeeennnnn!!!

Colin's in jeanfikirlerinden bahsetmiştim, isimden ve görsellerden fikir üretmeye yönelik bir şeymiş gibi görünüp aslındaalışveriş jarşılığı çekiliş olan bir kampanya. İki gün önce bir Colin's mağazasına girdim mağazayı da aynı görsellerle doldurmuşlar fakat yine yazmıyor 75 ytl alışveriş yap kazan diye. Kampanyayı anlayıp katılmak için seçenekler:
  • Mağazadaki satış görevlisine soracaksın öğreneceksin
  • Alışverişin son anında kasadaki kız "beyfendi beyfendi eğer 75 ytl lik alışveriş yaparsanız mini kazanabilirsiniz" diyecek
  • Mağazada site ismini görüp aklında tutup internete girip ne olduğunu öğrenip mağazaya tekrar döneceksin ve alışveriş yapacaksın
Bir de ekşisözlük de tema reklamı vermişler ama ne kampanyaya herhangi bir link var ne colin's başlığı altında kampanyayla ilgili birşey var ne de jean fikirler diye başlık. Bunun için de
  • siteye gireceksin,
  • dön bebeğim tuşuna basmak yerine temayı seyredeceksin
  • konu ilgini çekecek
  • tarayıcı da yeni bir sekme ya da yeni bir pencere açacaksınjeanfikirler.com yazacaksın ve kampanya detaylarına ulaşacaksın.

ölme eşeğim ölme, bu arada satışlar atmadan reklam vs masraflarıyla zaten alışveriş yapmış kişiler kazanıp sevincekler onların wommu ne kadar etkili olur bilmiyorum
colinsi esefle kınıyorum:)

Yorumlar

Iraz dedi ki…
Off yoruldum gerçekten detayları çok zor bir kampanyaymış gerçekten.

O değil sözlükte görmüştüm bu temayı ama hangi markanın olduğuna bile dikkat etmemişim bir tüketici olarak..
Unknown dedi ki…
okurken bile yoruyor hakkaten
bu kadar az detay varken, konunun ne olduğunu anlamak imkansızken kim neden uğraşsın incelemek için
yazık harcanan paraya..
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Bu tip firmaların ulaşmak istedikleri çözüm aslında o kadar basit ki.. Marka yönetimi olarak fosillerden oluşan ekiplerini temizlemek ve gençleri, dillerinden konuşmak istedikleri kitlenin içerisinden insanları kendi bünyelerine dahil etmek. Ne zaman inovasyona ve gençlere inanan markaların sayısı artacak güzel memleketimde, o zaman kendi markalarımız yabancılardan bile daha güçlü olacak...

Popüler Yayınlar