Fikri Gelen Var mı?-Şaka Şaka:)

Colin's Jean Fikirler diye bir kampanya başlatmış, ben mağazada gördüm cama sticker yapıştırmışlar, o görsel de "Bir Mini Cooper'a kaç jean sığar?,Bir Jean'e kaç i-pod sığar?" gibi sorularla cin olmayı ön plana çıkarmışlar ve direkt internet sitesine yönlendirmişler. Kampanya sitesinde ise cinlik-jeanlik yukardaki resimlerle ifade edilmiş. yani mağaza vitrininde yazılanlar kampanyanın ne olduğu hakkında neredeyse hiç bir fikir vermiyor. Kampanya da jeanlik-cinlik sadece 75 YTL alışveriş yapıp kampanyaya şifreyi yollamak, yani ortada fikir falan yok! Web sitesindeki "jean misin?" soruları nispeten iyi ama bu sefer de sitede gereksiz bir giriş tabelası olması,işlevi olmayan bir görselin bir linkin orada ne işi var????

Sevmedim bu kampanyayı, aslında övme niyetiyle sitelerine girmiştim, ama böyle alakasız gelince sevmedim. Kötü niyet göremiyorum işte,sadece isim güzel deyip alakasız sloganlar,görseller vs ile bir gereksiz kalabalık oluşmuş...

Kilim'in sırrı esprisi gibi jeanfikir esprisi de olmamış...

Yorumlar

Popüler Yayınlar