Oleyyyy:)

İyi haberlerim var,
Reklam Fikirleri'ne başlayalı 6 ay kadar oldu ve artık reklamfikirleri'nin bir sponsoru var: ) Reklam Yarat yandaki kutucuktan da anlaşılacağı üzere artık reklamfikirleri'nin sponsoru, hem de 6 ay süreyle. Bloğuma olan desteğinden dolayı Reklam Yarat'ın sahibi Mert Bey'e teşekkür ediyorum.

Bu olayın bir başka güzel tarafı ise sloganı Güzel Bloglar İçin Reklam Şebekesi olan ve bir süre önce banner reklamlarda siftah yapan Bloglama'da şebekenin sponsor anlamında siftahı reklamfikirleriyle yapmış olması. Bunun için de hem Eloy'a teklifi götüren kendime, hem de olmaz demeyip reklamyarata teklifi gönderen Eloy'a teşekkür ediyorum:)

Ne güzel değil mi? Bannerlar artsın, sponsorlar artsın, blogcular az da olsa bloglarından para kazanmaya başlasınlar, Türkiye'de artık blogların önemi daha belirgin olsun, kuşlar çiçekler kelebekler falan:)

Yorumlar

Iraz dedi ki…
Çook sevindim, hayırlı olsun.
nicelerine işaaalllaah

ay kocakarılar gibi konuştum ama .. :)
Unknown dedi ki…
bloga sponsor?
ama hangi masrafa:)
biras anlatır mısın ben anlamadım çünkü ya
h k dedi ki…
ıraz teşekkürler ben de sevindim valla:)
janzu çok fazla bir masrafa girmedi reklamyarat:) benim bloğun günlük hitine göre bir teklif gönderdik reklamyarata ve bloglama diye bir şebeke var bu şebekede de reklamfikirleri diye bir blog var tam senin sponsor olacağın türden dedik onlar da kabul etti, öyle birşey işte:)

Popüler Yayınlar