Boyner'den Hediye Almak

Bir yakınınız Boyner'den bir gömlek hediye eder, bedeni küçük gelir değiştirmeye gidersiniz paketin içinden çıkan karttaki bilgiler girildiğinde hediye değiştirme kartının 2,5 YTL tutarındaki bir çift çorap için olduğu bu yüzden gömleğin aynı fiyatta aynı modelde fakat daha büyük beden olanla değiştirilemeyeceği söylenir.

Boyner'e göre çorap için hediye değiştirme kartı almak oldukça normaldir ve bu hatanın hediye verenden kaynaklı olduğunu hediye verenin paketin içine yanlış hediye değiştirme kartını koyduğunu iddia eder. Kendileri kesinlikle suçlu değildir. Siz birisine hediye aldıysanız hediye değiştirme kartıyla faturadaki numarayla karttaki numarayı mutlaka karşılaştırmak zorundasınızdır. Bu durumda yapmanız gereken şey ise hediyeyi vereni arayıp faturanın seri numarasını istemektir. Boyner mağaza müdür yardımcısı "hediye kartı koyduysa arayın sorun ne olacak" diyecek kadar pişkindir.

Sinirlenirsiniz biraz olsun sempati duyduğunuz boyner "büyük(!)" mağazacılık a.ş. bitmiştir artık. bir hışımla eve gelirsiniz sikayetvar.com ve sikayetim.com sitelerine şikayetinizi yollarsınız ve cevap beklemeye başlarsınız, cevap vereceklerinden de şüphelisinizdir ama olsun.Üstüne bloğunuza da yazarsınız ki okurlar da boynerden hediye alırken boynere girerken iki kere düşünsünler, müşteri destek birimi vardır ama mantık yoktur siz sorununuz olduğunda değil sadece parayı verip giderseniz değerli müşterisinizdir.

Siz de gitmeyin, boşverin boynerde satılanlar zaten bütün mağazalarda var, değerli olduğunuzu hissettiğiniz bir yer seçin...

Yorumlar

Ali Sağlam dedi ki…
Galiba Boyner calisanlari kendi sirketlerini devlet gibi gormeye baslamislar, kendilerini de memur sanıyorlar.

Iyi ki bugun git yarin gel dememisler :)
h k dedi ki…
aslında "bugün git yarın gel"i tercih ederdim en azından çözüm ışığı görürdüm biraz da olsa:) bu yaptıkları direkt git demek oluyor kibar tabiriyle, bakalım ne olacak..
bu arada ali uzun bir aradan sonra seni burda yorumunla tekrar görmek güzel bir şey, tekrar hoşgeldin:)
Burcu Tüzün dedi ki…
Bu kadarla kalma derim :) Mümkünse cember.net üzerinden boyner çalışanlarını arat ve bu yazının linkini gönder ki okusunlar. Ben geçen yıl Turkcell' in CRM departmanını 1 hafta ağlatmış ve sonunda bir kampanyalarına hata sms' i ekletmeyi başarmış biri olarak tavsiye ederim.

Sonuçta tekrar Boyner' in kapısından girer misin bilemem. Azıcık akılları varsa zaten şikayet yönetimini gerçekleştirip negatifliğini düzeltmeye çalışacaklardır. Yoksa da zaten şu an sadece seni değil, beni ve bu yazıyı okuyan çok kişiyi kaybettiler bile. Ben de beyaz listeyi hayata geçirmişler diye sevinmiştim. Pazarlama fikri takibi var ama CRM yok demek ki. :)
h k dedi ki…
dün aradılar kontrol edeceğiz diye ama bugün ses çıkmadı,
çember.net iyi fikir,teşekkürler hemen eyleme geçiyorum:)

Popüler Yayınlar