Domain üzerinden para kazanmak-Yuh!!

Potansiyel domainleri alıp daha sonra satan bir çok firma var, bunları duyduk zaten. Buna tam örnek olmasa da sex nokta com 12milyon$'a vodka nokta com 3 milyon $'a satılmış.

Ben de reklamfikirleri nokta com u alayım dedim, domain ben bloğu oluşturduktan bir süre sonra alınmıştı, alan kişi blog isminde gelecek görmüş ki hemen bastırmış 9$'ı almış:) mail attım almak isterim ne kadar diye, telaffuz edilen tutar tam 15000$ (!!!!!!!) ben de bunun yerine reklamfikirleri.net'i aldım 7.95$'a:) Ne potansiyelli bir blog ismi bulmuşum da haberim yokmuş, yine de reklamfikirleri nokta com u almak isteyen olursa irtibat bilgilerini verebilirim pazarlıkla 12500$'a çekebiliriz diye düşünüyorum, yok bu da çok derseniz reklamfikirleri.net'i sadece 10000 $'a satabilirim haberiniz olsun:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar