Mitsubishi Fuso Canter Onun Adı- Eeee??

Radyoda bir mitsubishi kamyon reklamı duydum, reklamda tok sesli bir abimiz
"Mitsubishi Fuso Canter onun adı
Boşuna koymadık ona biz bu adı"
diye başlıyor ve ne kadar süper bir kamyon olduğundan bahseden bir şeyler söylüyor.
Falım sakız kafiyeleri tadında bir şiir oluşturulmuş, bilmiyorum belki kamyoncular etkileniyordur ama kafama takılan bir şey var. Fuso Canter deyince kimin aklında nasıl bir çağrışım olur ki onlar "boşa koymamış olsunlar bu adı?" Belki kamyonculuk raconunda fuso canterin derin anlamları vardır, ama kafiye buldum deyip reklamcının müşteriye tabiri caizse kakaladığı bir iş gibi geldi...
Fuso Canter size ne çağrışım yaptırıyor???

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Kamyon reklamlarının metinlerinde spotlarında vs. anlam aramamak lazım, zira gerçekten hepsi berbat. Ama sana bana yapılmıyor o reklamlar, öyle tok sesli coşkulu abileri sevenler var, abuk sabuk esprilere gülenler var (mesela ben akpet reklamlarından tiksiniyorum ama hedef kitlelerine uygun buluyorum) gibi...
Bir de radyo spotlarında genelde saz eşliğinde söylerler cingılı, beni benden alırlar =)
h k dedi ki…
yazıda dedim ya fuso canterin kamyoncu raconunda belki bir anlamı vardır ama hiç sanmıyorum, kime yapılırsa yapılsın mantık çerçevesinde olmalı, boşa koymadık ona bu adı satırı tok sesli abinin nefesini ziyanıdır bence...
Adsız dedi ki…
yahu ortak bu canter ismini ben hatırladım ya benim kamyoncu desem az gelir bir arkadaşım ikide bir bu sınıfta kamyonetleri birbiriyle kıyaslar bana mitsubishi canterin en iyisi olduğundan bahsederdi. zira kendilerinin de canterleri vardı. bu isim onu kullanana göre hele hele bir de memnunsa efsane olduğu için bence böyle bir reklam yapılmış. hem bir bak sen bakalım şu eski canter ne imiş sonra tekrar görüşelim. ararsan burdayım muahahahahahahh
h k dedi ki…
olabilir ortak, kamyoncuları sen tanıdığına göre sen araştır canter neymiş ne değilmiş,ben de bakarım bi ara:)
bi de öyle yeni nesil blogcu falan yazma delikanlı gibi ismini yaz:)

Popüler Yayınlar