Kilim Reklamının Sırrı


Kilim mobilyanın son reklamını gördünüz mü bilmiyorum youtubede bulamadım ama sitelerinde şimdi anasayfada görebilirsiniz.
Reklamdaki saçmalıklar:
  • Kadın kadınların sırrını kocası da olsa bir erkeğe soruyor
  • Kadın niye bilmiyor
  • erkek nerden biliyor
  • bu kadar sevgi kelebeği olmalarına rağmen adam acaba diğer sevgililerini daha çok mu mutlu ediyor
  • adam etraftaki evleri karısından daha mı çok gözetliyor bu sırada ne görüyor
  • bir sırrı esprisi için bunlara değer miydi

Yorumlar

esrArengiz dedi ki…
söylediklerine harfiyen katılıyorum. tüm bu abuk subuk reklama ek olarak söylemek istediklerim;

bayanların mutluluğunu, ürünlerini, ismini vs. güzel de bir müzik eşliğinde ekrana yansıtıyorsun. tamam harika! ya bırakta bu aşamadan sonra işin sırrını müşteri anlasın artık. kel Sırrı'yı sokmanın ne alemi var, reklamı 5 sn. daha uzatıp bütçeden bol keseden savurmaya ne gerek var. bir de Sırrı'nın o yapmacık tavırları, o üstüne sonradan eklenmiş mimikleri..ıyyyy
Türk örf ve geleneklere uymayan dikizleme de cabası.
Madem bu kadar sevgi böcüğüydü a Sırrı, madem karını mutlu edecek sırrı biliyordun, bre adam alsana iki koltuk da mutlu olsun.
bence bu işin sırrı; sırlı Sırrılı reklam yapmak değil kardeşim!!
Adsız dedi ki…
Kel sırrı yorumunu okurken gerçekten etkilendim... ( güldüm) bence güzel bir reklam mobilyacıların değişik senaryolarından birisi...

bence bu işin sırrı; sırlı Sırrılı reklam yapmak değil kardeşim!! :))

Popüler Yayınlar