bnf yeniliklere hala doymuyor:)

Malum bloglar yorumlarla besleniyor, en azından ben bloğa yorum yapıldıkça veya reader sayısı arttıkça kendimi blog yazmak için daha motive buluyorum hatta yazmak zorunda hissediyorum. Bu durumda blog yorumcularına bir teşekkür olarak kendi bloglama sistemimi geliştirdim. Ortada algoritma falan yok, yorum sayısının gün sayısına oranı ve daha sonra küsüratları kafama göre düzenleyerek bir sonraki ay boyunca yorum sayısıyla orantılı olarak tepede banner reklamı yapmaya karar verdim.

Ağustos ayı verileri aşağıdaki gibi. En fazla yorumu bıraka Eren'e kocaman bir alkış:) Umarım bu sistemi seversiniz ve daha görünür olarak yayınlanan blog reklamınız bloğunuza bir tane de olsa fazladan okuyucu kazandırır. Eren için ilk bannerı ben hazırladım ama farklı birşeyler isterseniz onu da gönderebilirsiniz. Şu anda sadece bnf'de reklamfikirleri için de yapmayı düşünüyorum ama orda bloglama bannerı olduğu için farklı bir çözüm bulmam gerekecek. İyi bloglamalar...

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Eh, o zaman bu aya ilk yatırımımı yapayım =D Şaka bir yana, çok güzel düşünmüşsün, tebrikler!
Ancak eline sopa almazsan bir problem ortaya çıkabilir. Bir süre sonra yorum çöplüğüne döner blog, aman derim =)
Göze ALGÜN dedi ki…
Çok çakalsın diyoruuuum :D ahahha
Fikir çok iyi walla fakat Eren'in de dediği gibi yorum çöplüğü haline dönebilir burası, böyle de bir dezavantajı var.
Üstelik biz karşılıksız yorum yapıyoruz, şimdi ben buraya her yorum yazışımda çıkar bekliyormuş gibi bi tedirginlik hissedicem.
h k dedi ki…
hiç bir tedirginlik hissetmeyin valla, yorum çöplüğüne dönerse o zaman "çok gizli:)" algoritmalar geliştirir, yorumcular bu algoritmaları çözene kadar yeni versiyonlarını piyasaya sürerim, her ay başka bir taktik uygularım, merak etmeyin:)
zaten şimdilik yorum bırakan okur sayısı iki elin parmağını geçmediği için çok etkilenmez, bu konuda sorun olacak kadar çok yorumcu sayısına ulaşacağım günler var mıdır zaten merak ediyorum:)
diyeceğim odur ki rahat rahat yorumlarınızı bırakın, acil durumda müdahale etme garantisi veriyorum:)
İdris Cin dedi ki…
Merhabalar,

Hüseyin fikrine sağlık, ayın okuru gibi bir isim verebiliriz sanırım bu fikrine, "acaba bende uygulasammı" dedirtecek kadar güzel bir fikir.

Eren ve Göze'ye endişelerinde katılmamak elde değil. Ama sende gerekeni yapacağını belirtmişsin.
Sana güveniyoruz ;)

Bu arada ne hikmetse bende şimdiden yorum sayımı geçen aya göre ikiye katladım. Şu saatten sonra içimdeki yorum canavarını durdurmassam yanlış anlaşılabilirim :(

Sevgi ve Saygılarımla.
h k dedi ki…
idris bey rahat olun:)
Göze ALGÜN dedi ki…
Hüseyin, ver gazı veeer :D
h k dedi ki…
çakal kelimesini kabul edebilirim belki ama gaz verme kelimesini kabul etmiyorum:)
Göze ALGÜN dedi ki…
sıkıntı yarattım resmen, neyse.. bu gidişle yorum çöplüğüne çevirecek olan benim sanırım. Bunları saymıyoruz zaten, adil bir yarış olsun. hakeden kazansın..

Popüler Yayınlar