Staaaarr Altın Yılındaaaaa

Star'ın yeni yayın dönemi için sloganı "Starın Altın Yılı"
Staaaaaaarrrrr altın yılındaaaaaa müziğini ilk duyduğumda işin açığı yeni yayın dönemi hiç aklıma gelmedi,2007 yılında şu ana kadar yapılanları düşündüm ve ne altını ne yılı dedim. Yeni yayın yılı programlarını sırayla gösterirken dinlediğimde ise uzun bir "haaaaaaaa yeni yayın dönemini kastediyorlarmış" dedim.
Her ne kadar birçok kişinin umrunda olmasa ve seneye kimsenin aklına gelmeyecek olsa da bu tanıtım sürecinde bir çok kişinin öncelikle benim gibi yıl deyince yeni yayın dönemi yerine 2007yi anladığını düşünüyorum bu sadece bir içgüdü tabi yoksa kimseyle konuşmuşluğum yok.
Diyelimki çoğunluk benim gibi değil de doğru anladı mesajı, star kendi programlarına inanması normal tabi ama eğer bu altın yılındaaaaaaaa şarkısı haziran 2008e kadar devam ederse (aslında devam etmese bile) 2008 Eylül'de ne diyecekler "platin yılında" mı? yoksa "yine yeşillendi fındık dalları" der gibi "hala altın sarısı bizim star" mı?
Sözün özü sevmedim bu sloganı,başka bir şey olmalıydı altın ve yıl birlikte olmamalıydı bence bilmem siz ne dersiniz?

Yorumlar

Unknown dedi ki…
bu bana deterjanların her sene yenilenen formüllerini hatırlattı
yeni star
yepyeni star
inanılmaz star
göz kamaştırıcı star...:D
h k dedi ki…
süperstar:)
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
benim de aklıma gelen ilk şey, "bu sene altın yıllarıysa bundan sonraki seneler ne yılları olacak?" oldu =) ciddi brainstorming gerek bu iş için =)
Dino dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dino dedi ki…
ben "brainstorming" gördüm:)
Yağmur dedi ki…
kanal d nin hazırlık kampı fikri çok daha başarılı olmuş bence,uğur dündar beyazın kirli çamaşırları ekibe yeni katılanlar vs...

Popüler Yayınlar