Bir Şikayet Macerası-Boyner Zaferi:)

Bir kaç gün önce bir hışımla ankamall'den gelip Boyner'de müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen bir mağaza müdür yardımcısına olan sinirimi dindirmek için olayı şikayetvar,şikayetim ve boynerin sitelerinde şikayet olarak yayınlamış duramamış bu blogda yazmış duramamış yakında değineceğim Türk usulü digg sitelerinden oyyla'ya koymuş ve en son olarak pazarlama cadısının önerisiyle cembernet'te bir forum'da yayınlamıştım. Demek ki bayağı sinirlenmişim:)

Ve gelişmeler:
Pazartesi günü Boyner'den aradılar, Hüseyin Bey o günkü kayıtları inceliyoruz dediler ve bugün tekrar arayıp bulduk ilgili faturayı gelin değiştirin dediler. gittim bu sefer de fatura noyu yanlış vermişler müşteri hizmetlerine tenis topu çıktı ekranda,Allah'tan biraz aradıktan sonra doğru numarayı bulup değişim faturasını verdiler. Peki bu zafer beni Boyner'e yakınlaştırdı mı? Aslında sinirim hafifledi ama bu yaşadıklarımın bir daha yaşanmayacağı anlamına gelmediği için bir süre daha Boyneri boykot etmeye kararlıyım gerçi değişim faturasının üstüne bir miktar daha vererek cirolarını artırdım ama değişim tutarıyla aynı tutarı tutturmak zor olduğu için bu zaafımı hoşgörün:)

Sözün özü şu ana kadar şikayet var sitesinde 4 şikayet yayınladım hepsi çözüme ulaştı, boyner zaferinde işi abarttığım için hangisinin etkili olduğunu bilmiyorum:) Ama siz siz olun firmalar bir şeyi illa diretmeye çalıştığında şikayet etmeye erinmeyin, mutlaka sonuca ulaşırsınız demiyorum ama yeterince azimli olursanız başarı oranınız da o derece artar.
Viva Müşteri Menuniyeti,Viva Şikayet!!:)

Yorumlar

Burcu Tüzün dedi ki…
zafer :) nerden döndüklerini bilsek keşke :)
h k dedi ki…
önemli olan zafer:)
Yok ki dedi ki…
Beyefendi sizi gayet iyi anlıyorum. İzniniz olursa ben de başımdan geçeni anlatma niyetindeyim. Bugün metrocity boyner i dolaşırken teşhir standında saç düzleştiricilere bakıyordum. Isı plakalarının dokusuna bakma amacıyla sağ elimle dokundum ve 3 parmağım yandı. -işaret orta ve yüzük- yanıklarım 2. derece. Ürün sıcak halde, yerden yükselikli 30 cm olan bir raftaydı ve uyarı vs tarzı bir şey yoktu etrafında durumu stand görevlisine bildirdiğimde aaa sıcaktır o deniyoruz onu biz dedi. Gidip ilk pansumanımı yaptırdım. Müdüriyete gittiğimde krem verelim falan dediler. Sonra da elime birkart tutuşturdular sağ elle yazdığım ve 3 parmağımın acı içinde olduğunu düşünürsek nasıl bir mantıkla yapıldı bu bilmiyorum. Dosya kağıdı talep edip şikayetimi arkadaşıma yazdırdım ve müdür masasına bırakıldı. Ben çıktıktan snr kağıt yok edilmediyse müdürleri okumuştur sanırım. Şimdi merak ediyorum bu olay onların başına gelse ne yaparlardı? Ve benim iş ve gündelik hayatımı aksatmaya, dünyanın en çekilmez acısı olan 2. derece yanık acısını çekmeme sebep olmak nasıl bir lüks ve nasıl bir hak? Nasıl bir cesaret???

-Miray Oruç-
Adsız dedi ki…
Boyner mi ?? Aman aman uzak durun. Satın alırken iyi ama üründe bi hata çıktımı senden kötüsü yok. Ankara Ankamall deki boyner mağazasında danışmaya ne kadar uyuz varsa doldurmuşlar. Daha yüzlerinde meymenet yok. Bişey diyosun "sıraya geç" diye azarlıyor. Acaba boyner danışmaya bilerek mi bu evde kalmış bakireleri oturtuyor ?? :)
Adsız dedi ki…
colins marka ürünlerden özellikle keten pantolon ürünlerinden şikayetim neticelere cevaptar etmemeleri bunun neticesindede çevremde colins marka giyinenlerin günden güne azalmasıdırd.bakır boyner şubesinin colins şikayetlerini sizden ricam dikate alın...u.çolak-t.çolak-05387869297 hoşçakalınnnnnn....

Popüler Yayınlar