Müşteri Memnuniyeti
Bazen gittiğim yerlerde müşteri ilişkileri vs gibi şeylere dikkat ettiğimde pazarlamacı işletmeci ya da her neyse ona kafayı takmış bir işletme mezunu olduğumu düşünür abartıyor muyum acaba derim.
Bugün iftarı çiçeği burnunda eczacı (:)) bir arkadaşımla yaptım, yemekten sonra hep severek gittiğim Babil Cafe'ye gittik. Önce ben soda aldım (iftarda yenenleri sindirmek gerek:)) arkadaşım Türk kahvesi. Çalışan kız siparişleri getirince ikimizde ayrı ayrı "Teşekkür ederim" dedik. Afiyet olsun gibi bir cevap gelmeyince arkadaşım "Bir daha teşekkür etmeyeceğim" dedi. sonra Çay söyledik ve yine teşekkür ettik, yine bir ses gelmeyince arkadaşım bu sefer "bir daha buraya gelmeyelim" dedi.
Ben mekan araştırmayı sevmediğim için yine de gideceğim Babil'e ama yine de çalışan kızın bir afiyet olsun demesi bir şey kaybettirmezdi ona, ayrıca müşteri memnuniyeti takıntılı işletme mezununun değil tüm bilinçli tüketicilerin sorunuymuş, bir kez daha farkettim:) Öyle İşte:)
Bugün iftarı çiçeği burnunda eczacı (:)) bir arkadaşımla yaptım, yemekten sonra hep severek gittiğim Babil Cafe'ye gittik. Önce ben soda aldım (iftarda yenenleri sindirmek gerek:)) arkadaşım Türk kahvesi. Çalışan kız siparişleri getirince ikimizde ayrı ayrı "Teşekkür ederim" dedik. Afiyet olsun gibi bir cevap gelmeyince arkadaşım "Bir daha teşekkür etmeyeceğim" dedi. sonra Çay söyledik ve yine teşekkür ettik, yine bir ses gelmeyince arkadaşım bu sefer "bir daha buraya gelmeyelim" dedi.
Ben mekan araştırmayı sevmediğim için yine de gideceğim Babil'e ama yine de çalışan kızın bir afiyet olsun demesi bir şey kaybettirmezdi ona, ayrıca müşteri memnuniyeti takıntılı işletme mezununun değil tüm bilinçli tüketicilerin sorunuymuş, bir kez daha farkettim:) Öyle İşte:)
Yorumlar
ben de sinir olurum cevap vermediklerinde
Senin tecrüben de böyle bir şey olmuş, yaptığı işi sevmeyen, toplumsal nezaket kurallarından bi haber bir insanla diyaloğa girmemek en iyisi =)