Müşteri Memnuniyeti

Bazen gittiğim yerlerde müşteri ilişkileri vs gibi şeylere dikkat ettiğimde pazarlamacı işletmeci ya da her neyse ona kafayı takmış bir işletme mezunu olduğumu düşünür abartıyor muyum acaba derim.

Bugün iftarı çiçeği burnunda eczacı (:)) bir arkadaşımla yaptım, yemekten sonra hep severek gittiğim Babil Cafe'ye gittik. Önce ben soda aldım (iftarda yenenleri sindirmek gerek:)) arkadaşım Türk kahvesi. Çalışan kız siparişleri getirince ikimizde ayrı ayrı "Teşekkür ederim" dedik. Afiyet olsun gibi bir cevap gelmeyince arkadaşım "Bir daha teşekkür etmeyeceğim" dedi. sonra Çay söyledik ve yine teşekkür ettik, yine bir ses gelmeyince arkadaşım bu sefer "bir daha buraya gelmeyelim" dedi.

Ben mekan araştırmayı sevmediğim için yine de gideceğim Babil'e ama yine de çalışan kızın bir afiyet olsun demesi bir şey kaybettirmezdi ona, ayrıca müşteri memnuniyeti takıntılı işletme mezununun değil tüm bilinçli tüketicilerin sorunuymuş, bir kez daha farkettim:) Öyle İşte:)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
doğru doğru
ben de sinir olurum cevap vermediklerinde
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Ben birini muhattap alıp onunla iletişime geçiyorsam bana cevap vermesi gerektiğini düşünürüm. Genellikle bireylerdeki ışığı da yüzlerinden okuyabildiğimden kime konuşacağım ya da kimi görmezden gelebileceğimi tahmin edebiliyorum.
Senin tecrüben de böyle bir şey olmuş, yaptığı işi sevmeyen, toplumsal nezaket kurallarından bi haber bir insanla diyaloğa girmemek en iyisi =)
Iraz dedi ki…
Bu yüzden sevdiğim bir mekana gitmeyi bırakmam ancak insan demoralize oluyor bir kere. Hizmet sektöründe çalışanların işinin çok zor olduğunu bildiğimden, ben de her zaman bu durumda teşekkür ederim. Cevaben bir gülümseme almak, insanı mutlu eden birşey herşeyden önce..

Popüler Yayınlar