Bumerang

Bumerang'ı seviyorum, Hürriyet'in bu uygulamasında bloğunuza ya da sitenize bumerang widgetları koyuyorsunuz bunun karşılığında da tıklama sayısı çarpı üç metin reklam gösterimi hediye ediyor. Şimdi promosyon dönemi olduğu için hiç tıklama olmasa da 6000 gösterim kafadan hediye ediyorlar. Bu blogda ve reklamfikirlerinde gördüğünüz Vizyondaki filmler widgetları bumerang için yerleştirdiğim linkler. Vizyondaki filmler dışında son dakika haberleri ve yazarlar gibi çeşitli bannerlar da mevcut.

Bnf'ye zaman zaman reklamfikirlerine çoğu zaman bumerang yoluyla ziyaretçiler geliyor. Hürriyet anasayfada en popüler bumerangcılar diye bir kutucuk eklendikten sonra bu listeye giren reklamfikirleri daha çok ziyartetçi çekmeye başladı, bugün de anasayfada binlerce teşekkür diyerek bumerangcılara teşekkür etmişler ve en popüler bumerangcıları yazmışlar. Reklamfikirleri'nin de 3000 site arasından bu listeye girmesi mutlu etti beni hem yine ziyaretçi sayımın artmasına yaradı. Siz de bumerang'a üye olun derim. 6000 bonus 31 aralığa kadar sürüyor. Bir çok blog tasarımına uygun widget var sizin tasarımınız için de bulursunuz bir tane. Ben de bumerang'a teşekkürümü böylece iletmiş olayım ayrıca Hürriyet'i de kutlayayım oldukça mantıklı bu iş için:)

Güncelleme: Tahmin ediyorum bu tanıtıcı yazım üzerine linkler kısmına bu blogda eklenmiş, daha çok mutlu oldum ve bumerangı daha çok seviyorum:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar