Fawori: Boya Tamam da Parke Nerden Çıktı???

Bugün Yüksel'in salonu boyadık, artık ne kadara boyama denirse:) Ben de günün anlam ve önemine dair bir süredir aklımda olan bir şeyi bu vesileyle paylaşmak istedim:)
TV'lerde dönen Fawori reklamını görmüşsünüzdür, reklamı son bir kaç saniyesine kadar başarılı buluyorum ama son anda o bastığınız parkeleri de biz üretiyoruz diyor ya, tamam espri yapmak adına böyle bir metin kullanılmış olabilir ama... Fawori gerçekten parke üretiyor mu bilmiyorum, üretiyorsa markasını ve özelliklerini de bilmiyorum, Türkiye'de bu konuda bir marka varsa bile faworinin midir değil midir bilen kaç kişi vardır o da ayrı bir konu. Espri yapayım derken birden parkeye dönüyor odak, peki boya ve parke ne kadar örtüşüyor? Müteahhitler için belki ama benim için bir anlam ifade etmiyor, meslek olarak boyacılık ve parkecilik yapanları da o kadar ilgilendirdiğini sanmıyorum..

O halde ne güzel mesajını vermişken fazladan ve benim alakasız olduğunu düşündüğüm bir mesaj daha vererek niye konuyu dağıtıyor bu fawori anlamadım:)

Bahsettiğim reklamı bulamadım ama aşağıdaki reklam hatırlatır galiba:

Yorumlar

esrArengiz dedi ki…
Hüseyin merhaba,
birbirimize yabancı olmasakta blogundaki ilk yorumumla merhaba diyeyim.
dün konuyla ilgili Filiz'in blogu Mavi Oda'da yorum yazmıştım. burada denk gelince şaşırıverdim birden. kalp kalbe karşıdı derler, blogosferde de oluyormuş meğer :)
dediklerine tamamen katılıyorum. Fawori saçmalamış bu kez. ayrıca 2. reklam izlerken bi baygınlık durumu oluşturuyor insanda. bir kere izledim bu arada :)
hoş gelip, sefalar getirmişimdir inşallah..
h k dedi ki…
Esra hoşgeldin sefalar getirdin tabii ki:)rss reader'da hizmetchi olup mavioda olmadığı için o yazıyı görmemiştim gerçekten "ben bunu düşünmüştüm" olmuş:)
Unknown dedi ki…
bu reklamların 2side berbat bence.
böyle bir konumlandırma olmaz
olsada böyle çekilmez
ürün yeni olabilir, bak biz bunların arasında böyle genç ve yenilikçiyiz mesajını olabilecek en somut, ama en antipatik yoldan vermiş
nefret ettim
nefret ettim

Popüler Yayınlar