Bir Şikayet Macerası-Boyner Zaferi:)
Bir kaç gün önce bir hışımla ankamall'den gelip Boyner'de müşteri memnuniyeti nedir bilmeyen bir mağaza müdür yardımcısına olan sinirimi dindirmek için olayı şikayetvar,şikayetim ve boynerin sitelerinde şikayet olarak yayınlamış duramamış bu blogda yazmış duramamış yakında değineceğim Türk usulü digg sitelerinden oyyla'ya koymuş ve en son olarak pazarlama cadısının önerisiyle cembernet'te bir forum'da yayınlamıştım. Demek ki bayağı sinirlenmişim:)
Ve gelişmeler:
Pazartesi günü Boyner'den aradılar, Hüseyin Bey o günkü kayıtları inceliyoruz dediler ve bugün tekrar arayıp bulduk ilgili faturayı gelin değiştirin dediler. gittim bu sefer de fatura noyu yanlış vermişler müşteri hizmetlerine tenis topu çıktı ekranda,Allah'tan biraz aradıktan sonra doğru numarayı bulup değişim faturasını verdiler. Peki bu zafer beni Boyner'e yakınlaştırdı mı? Aslında sinirim hafifledi ama bu yaşadıklarımın bir daha yaşanmayacağı anlamına gelmediği için bir süre daha Boyneri boykot etmeye kararlıyım gerçi değişim faturasının üstüne bir miktar daha vererek cirolarını artırdım ama değişim tutarıyla aynı tutarı tutturmak zor olduğu için bu zaafımı hoşgörün:)
Sözün özü şu ana kadar şikayet var sitesinde 4 şikayet yayınladım hepsi çözüme ulaştı, boyner zaferinde işi abarttığım için hangisinin etkili olduğunu bilmiyorum:) Ama siz siz olun firmalar bir şeyi illa diretmeye çalıştığında şikayet etmeye erinmeyin, mutlaka sonuca ulaşırsınız demiyorum ama yeterince azimli olursanız başarı oranınız da o derece artar.
Viva Müşteri Menuniyeti,Viva Şikayet!!:)
Ve gelişmeler:
Pazartesi günü Boyner'den aradılar, Hüseyin Bey o günkü kayıtları inceliyoruz dediler ve bugün tekrar arayıp bulduk ilgili faturayı gelin değiştirin dediler. gittim bu sefer de fatura noyu yanlış vermişler müşteri hizmetlerine tenis topu çıktı ekranda,Allah'tan biraz aradıktan sonra doğru numarayı bulup değişim faturasını verdiler. Peki bu zafer beni Boyner'e yakınlaştırdı mı? Aslında sinirim hafifledi ama bu yaşadıklarımın bir daha yaşanmayacağı anlamına gelmediği için bir süre daha Boyneri boykot etmeye kararlıyım gerçi değişim faturasının üstüne bir miktar daha vererek cirolarını artırdım ama değişim tutarıyla aynı tutarı tutturmak zor olduğu için bu zaafımı hoşgörün:)
Sözün özü şu ana kadar şikayet var sitesinde 4 şikayet yayınladım hepsi çözüme ulaştı, boyner zaferinde işi abarttığım için hangisinin etkili olduğunu bilmiyorum:) Ama siz siz olun firmalar bir şeyi illa diretmeye çalıştığında şikayet etmeye erinmeyin, mutlaka sonuca ulaşırsınız demiyorum ama yeterince azimli olursanız başarı oranınız da o derece artar.
Viva Müşteri Menuniyeti,Viva Şikayet!!:)
Yorumlar
-Miray Oruç-