Boyner'den Hediye Almak
Bir yakınınız Boyner'den bir gömlek hediye eder, bedeni küçük gelir değiştirmeye gidersiniz paketin içinden çıkan karttaki bilgiler girildiğinde hediye değiştirme kartının 2,5 YTL tutarındaki bir çift çorap için olduğu bu yüzden gömleğin aynı fiyatta aynı modelde fakat daha büyük beden olanla değiştirilemeyeceği söylenir.
Boyner'e göre çorap için hediye değiştirme kartı almak oldukça normaldir ve bu hatanın hediye verenden kaynaklı olduğunu hediye verenin paketin içine yanlış hediye değiştirme kartını koyduğunu iddia eder. Kendileri kesinlikle suçlu değildir. Siz birisine hediye aldıysanız hediye değiştirme kartıyla faturadaki numarayla karttaki numarayı mutlaka karşılaştırmak zorundasınızdır. Bu durumda yapmanız gereken şey ise hediyeyi vereni arayıp faturanın seri numarasını istemektir. Boyner mağaza müdür yardımcısı "hediye kartı koyduysa arayın sorun ne olacak" diyecek kadar pişkindir.
Sinirlenirsiniz biraz olsun sempati duyduğunuz boyner "büyük(!)" mağazacılık a.ş. bitmiştir artık. bir hışımla eve gelirsiniz sikayetvar.com ve sikayetim.com sitelerine şikayetinizi yollarsınız ve cevap beklemeye başlarsınız, cevap vereceklerinden de şüphelisinizdir ama olsun.Üstüne bloğunuza da yazarsınız ki okurlar da boynerden hediye alırken boynere girerken iki kere düşünsünler, müşteri destek birimi vardır ama mantık yoktur siz sorununuz olduğunda değil sadece parayı verip giderseniz değerli müşterisinizdir.
Siz de gitmeyin, boşverin boynerde satılanlar zaten bütün mağazalarda var, değerli olduğunuzu hissettiğiniz bir yer seçin...
Boyner'e göre çorap için hediye değiştirme kartı almak oldukça normaldir ve bu hatanın hediye verenden kaynaklı olduğunu hediye verenin paketin içine yanlış hediye değiştirme kartını koyduğunu iddia eder. Kendileri kesinlikle suçlu değildir. Siz birisine hediye aldıysanız hediye değiştirme kartıyla faturadaki numarayla karttaki numarayı mutlaka karşılaştırmak zorundasınızdır. Bu durumda yapmanız gereken şey ise hediyeyi vereni arayıp faturanın seri numarasını istemektir. Boyner mağaza müdür yardımcısı "hediye kartı koyduysa arayın sorun ne olacak" diyecek kadar pişkindir.
Sinirlenirsiniz biraz olsun sempati duyduğunuz boyner "büyük(!)" mağazacılık a.ş. bitmiştir artık. bir hışımla eve gelirsiniz sikayetvar.com ve sikayetim.com sitelerine şikayetinizi yollarsınız ve cevap beklemeye başlarsınız, cevap vereceklerinden de şüphelisinizdir ama olsun.Üstüne bloğunuza da yazarsınız ki okurlar da boynerden hediye alırken boynere girerken iki kere düşünsünler, müşteri destek birimi vardır ama mantık yoktur siz sorununuz olduğunda değil sadece parayı verip giderseniz değerli müşterisinizdir.
Siz de gitmeyin, boşverin boynerde satılanlar zaten bütün mağazalarda var, değerli olduğunuzu hissettiğiniz bir yer seçin...
Yorumlar
Iyi ki bugun git yarin gel dememisler :)
bu arada ali uzun bir aradan sonra seni burda yorumunla tekrar görmek güzel bir şey, tekrar hoşgeldin:)
Sonuçta tekrar Boyner' in kapısından girer misin bilemem. Azıcık akılları varsa zaten şikayet yönetimini gerçekleştirip negatifliğini düzeltmeye çalışacaklardır. Yoksa da zaten şu an sadece seni değil, beni ve bu yazıyı okuyan çok kişiyi kaybettiler bile. Ben de beyaz listeyi hayata geçirmişler diye sevinmiştim. Pazarlama fikri takibi var ama CRM yok demek ki. :)
çember.net iyi fikir,teşekkürler hemen eyleme geçiyorum:)