Sırf PR yaptım demek için PR yapmak-Shell

Bugün Shell'in sitesine girdim. Anasayfadaki duyuruların yanı sıra basın bültenlerinde ne varmış diye bir baktım. Dün iki tane daha haber göndermişler basın bülteni olarak. Birisi yeni bir ürünle ilgili birisi de poromosyon duyurusu.

Bu duyuruların haber değerini sorgulamıyorum ama geçtiğimiz hafta sonu çok önemli bir olay oldu Shell açısından. Ve bu olayı Shell Türkiye çok önemsememişe benziyor ya da en temiz Türkçe ile yazmak için biraz daha süre geçmesini bekliyor.

Raikkonen imkansız bir şeyi, biraz da Hamilton'un son üç yarıştaki beklenmeyen kötü performansının etkisiyle, başardı ve pilotlar klasmanında geçen hafta sonundaki Brezilya GP sonunda Formula 1 şampiyonu oldu. Yarıştan sonraki Basın toplantısında da hem Raikkonen hem Massa sponsorlarına yıl boyu olan işbirliği için teşekkür ederken pilotların,daha doğrusu Massa'nın, kendiliğinden isim olarak telaffuz ettiği tek sponsor Shell oldu sonra bir soru üzerine Bridgestone'a da teşekkür etti Massa. Ferrari daha önce Mc Laren'in cezasıyla takımlar klasmanında da şampiyonluğu garantilemişti.




F1'de bir takımın sponsoru oluyorsun, bu takım hem pilotlar klasmanında hem markalar klasmanında şampiyon oluyor ve sen hala filipsin ampullerinden bahsediyorsun. PR'cı değilim ama yine de Formula deyince annem bile çok önemli bir şey heralde derken neyi bekliyor bu shell anlamadım, anlayan varsa açıklasın bi zahmet:)

Bir de ordaki 0800 lü numarayı arayıp 5 dakika boyunca "tüm operatörlerimiz diğer müşteriler le bıdı bıdı" deyince kapattım. Sonra diğer numarayı arayıp aynı sistemde 3 dakika bekleyince nihayet biri açtı ve başka bir numara verdi 3. numaradan ulaşabildim istediğim kişiye. Anlamadım bu nasıl iş web sitesinde müşteri hizmetleri numarası veriyorsun sonra arayınca ve zor güç ulaşınca aslında müşteri hizmetleri numarası bu diye başka bir numara veriyorsun. Bunu da anlayan varsa bunu da açıklayın bir zahmet:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar