Bu Bir Laz Dizisidir!!

Star'da yeni bir dizi başladı "Tatlı Bela Fadime" diye. Oyuncu kadrosu oldukça iyi: Nehir Erdoğan,Füsun Demirel,Cezmi Baskın,Ali İpin,Arif Erkin,Nazlı Tosunoğlu. Bu isimler starın sitesindeki listeden benim dizi oyuncusu olarak beğendiğim kişiler ve başka kaç dizide ana rolde veya yan rollerde bu kadar isim görürüm bilmiyorum. Senaryoyu az biraz bilmekle birlikte fazla iyi oyuncunun olmadığı ülkemizde bu isimler bir bölüm olsun seyretmem için yeterli, devamını izlemem için senaryo devreye giriyor.



Fakat dizi yapımcıları "Bu bir laz dizisidir" demek için gereksiz yere sonuna bir Fadime eklemişler. Sen diziyi çek, senaryon iyi olsun, oyuncuların iyi olsun reyting alırsın zaten. Her taraf dizi kaynıyor diyerek böyle bir pazarlama/ilgi çekme taktiği uygulamayı uygun görmüş de olabilirler ama bana fazla itici geldi. Pazarlamada isim önemlidir, kabul ediyorum ama böyle sonuna fadime koyarak başarılı bir isim bulduklarını düşünüyorlarsa yanılıyorlar bence. Resemn ucuza kaçmışlar ve isim için uğraşmamışlar.

Cık, beğenmedim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar