89.90 yerine sadece 89.90 YTL//Colin's


Geçen gün Colins'de %50'ye varan indirim yazısını görünce vitrine bir bakayım dedim. İçimden "Kotların fiyat kaça düşmüş ki, ona göre alayım" diye geçirdim. Vitrindeki kağıtta 89.90'ın üzerini çizip tekrar 89.90 yazdıklarını görünce de "Yapma ya,tüh" dedim. Sonra bayan mankenin önündeki kağıda baktım orda kotta indirim olmadığı belliydi, yani teknik bir mecburiyet değildi soldaki bütün fiyatların çarpılı olması.

Belki de sadece benim dikkatimi çeken küçük bir ayrıntıdır ama yine de ya bakanlar benim gibi kot almayı düşünüyorsa? Böyle ilgi çekip sonra nanik yapmak Colins'e yakışıyor mu:)

Cık cık cık cık...

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Haha çok iyi yahu!

Hani indirim denen dönemlerde, o dönemler dışındaki bindirimleri bir nebze aşağı çektiklerini zaten biliyoruz; ama bu da bambaşka olmuş! Tadından geçilmiyor :)))))))
Adsız dedi ki…
Google Grafik aramada colins yazınca bu çıkıcak.. bende kıççımla güleceğim :)

Popüler Yayınlar