Oy Kaygısı

Doğalgaz'a 1 ocak itibarıyla zam geldi, yılbaşı öncesi oluşan kuyrukları görmeliydiniz. Su rezaletiyle zaten sarsılan İ.Melih Gökçek'e yine tepkiler yağmış ki gaz satış yerlerinin yanına kocaman "Valla ben bişey yapmadım, onlar yaptı yazmış".

Bu konuyla ilgili bir bilgim yok, zammı kim yaptı kâr kime gidiyor vs... Ama bu bana bir kaç yıl önce AŞTİ'de müşteri servisleri kalktığında yine İ.Melih Gökçek'in terminale dev brandayla servisleri biz kaldırmadık yazışını hatırlattı. O zaman salak gibi inanmıştım. Ama sonra servislerin kalkmasıyla firmaların maliyet düşürmelerinin yanı sıra, AŞTİ Taksidekilerin çirkefliğini, onlar için ortaya çıkan rantı, Bunun yerine gece yarısından sonra servis koyduk demelerine rağmen bunların işlevsizliğini, B.B Ankaraspor Otoparkı için ortaya çıkan talep artışını vs görünce vay salak ben diyorum, ah mazi:)

Bakalım gelen seçimlerde İ. Melih Gökçek'in bu çabaları hem AKP tarafında hem aday olursa sandıkta nasıl bir sonuç verecek.

Yorumlar

Popüler Yayınlar