Bir Colin's Macerası

Geçenler de Meşrutiyet Colins'in vitrinini göstermiştim bana nanik yaptı deyip, bugün daha beterini gördüm aynı vitrinde: 69,90 yerine 109,90:)



Ve gelelim Colin's macerama,

Geçen yıl bir ayakkabı aldım, üstelik çok keyifli oldu. Daha önce 80 YTL'ye görüp bu parayı vermeye hazır halde Colins'e gitmiş %50 indirime girdiğini görüp 40 YTL kârla Colins'ten çıkmıştım:) Ama ayakkabının 3-4 ayda dikişleri attı ve Colin's e götürdüm. Onlar da hiç sorun çıkarmadan ayakkabıyı incelemeye gönderdi hatalı olduğunu görünce bir değişim fişi yazdılar. Ben de Colin's i alkışladım:)

Bu kağıt bir kaç ay cüzdanda durduktan sonra nihayet bir kazak beğendim ve kız arkadaşım 35 YTL'ye kazak ve üstüne biraz para vererek atkı-bere takımı aldı bu kağıtla. Ama Colin's in kalıpları dar olduğu için (!) L olan kazak gelmedi ve XL olanla :) değiştirmeye Karanfil Sokak mağazasına gittik bugün.

Bir başka model beğendik XL'de %50 indirim yazıyor, aynı modelin L olanında ise %60 indirim yazıyor. Doğal olarak her tüketici gibi %60'ın geçerli olması gerektiğini düşünerek aşağı indim (Bu konuda benim gibi düşünmeyenler olabilir) . Bu durumda yaklaşık 7 YTL arta kalıyordu ve ben bunu kullanmak için o anda başka birşey almak istemedim. Kasadaki mağaza müdürü olan beyin önerisi ise ilginçti. Fark için ücret iadesi olmadığı gibi (böyle bir beklentim yoktu zaten) daha sonra kullanılmak üzere iade çeki de yazamıyorlarmış. Mağaza müdürünün önerisi bir bere almam ve yaz gelmeden bereyi iade ederek istediğim ürünü almam şeklinde oldu. Colin's iade çeki yerine iade beresi sisitemi kullanıyor bunu öğrendim!! Saçmalamayın demenin işe yaramayacağını anladığımda yukarıya çıkıp bari eldiven alayım diyerek son kararımı verdim ve aşağı indim. Bu sefer ne oldu! Aslında indirim %60 değil %50 imiş ve boşuna dil dökmüşüz! Eldiveni orada bırakıp çıktım. Ama eldivenlerin olduğu kısımda da aynı sorun vardı yani aynı eldivenlerin bir kısmına %40 bir kısmına %50 etiketi vardı ve orda çalışan kızın söylediği "çoğunlukta %50 ise o doğrudur herhalde" oldu. İade vs olmasaydı ve arkadaşlar yanlış yapıştırmış deselerdi baya bi cıngar çıkarabilir ya da Colin's e baya bi kızgın olurdum heralde!
Colin's i sırf ayakkabı iadesinde sorun çıkarmadığı için belki de seviyorum hala. Perakendecilik dersi ödevimi bile Ankamall Colin's ile ilgili yaptım. Burdaki Colin's etiketli yazılara bakarsanız çoğunda belki de hepsinde bir abukluktan bahsediliyor. Colin's gördüğüm gözlemlediğim vs kadarıyla pazarlama adına bir şeyler yapmaya çalışıyor ve kısmen de olsa en azından ambalaj olarak yapmayı başarıyor ama sürekli bir şeyler eksik kalıyor. Colin's in çalışmalarını takdir etmekle birlikte yaptığı çalışmalarda daha dikkatli olmaması durumunda parasını boşu boşuna harcamış olacağını söyler burdan Colin's çalışanlarına selam ederim:)

Bir de "Madem % 50 60 70 indirebiliyorsunuz sezonda alanların ya da indirimden bir gün önce alanların günahı ne" diye seslenmek istiyorum tüm tekstil camiasına:)

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Okuyucular arasında bir Colins köstebeği olmasın sakın :))
h k dedi ki…
valla varsa sevinirm aslında, köstebek möstebek, söylesin yetkililere de Colin's de üzmesin bizi:)
Adsız dedi ki…
şimdi bi açıklama yapacam bende benzer başka bir firmanın çalışanıyım. bir ürünü sezonda alırken farklı renlerini, bedenlerini, boylarını bulabilir ve getirttirebilirsiniz fakat sezon sonunda bu imkansız olur, şimdi diyeceksiniz nie sezon sonunda fiyat düşüyor buda serisonu ürünün depolanmasının masraflı ve önemsiz yere zahmet çıkarmasını engellemek için yapılan bir pazarlama stratejisi. şunuda ilave ediyorum bende müşteri oluyorum ve biliyorum her şartta kar ediliyor ister sezon ister seri sonu........
nagihan akkaya dedi ki…
İlk olarak colin'se musterı olarak gıttım 4 yıldır hıc bı sekılde sorun yasamadım urun kalıtesıne %100 hep guvendım ve suanda 2 yıldır colin's de calısmaktayım cok mutluyum ılk oncde dayımın bayılıgınde beraber calıstık sımdı colin'sın kendı magazasında calısıorum her sorun halledılebılır ufak hataları gormemezlıkten gelmek buyukluktur huseyın bey sızı maltepe subemızıde beklerız ii günler :)

Popüler Yayınlar