Sizi Özledik

Bir heves üye olup sonra umursamadığımız, hatta belki unuttğumuz bir çok servis var internette. Bir süre sonra onlar da bizi umursamıyor, umursasa bile
"Sayın Ad Soyad, x gün y saat z dakika t saniyedir siteye girmediniz, nerdesiniz"

gibi standart mailler gelir.
Ama fotokritiğin yolladığı mailler bana sürekli siteyi açtıran bir başlığa sahip, "Aaa beni özlemiş" diyorum salakça bir düşünce tarzı olsa bile ve bir çok kişiye de aynı etkiyi yaptığını düşünüyorum. Duygusal pazarlamaya güzel bir örnek olmuş...




FotoKritik: Sizi Ozledik‏
From: FotoKritik (noreply@fotokritik.com)
Sent: Tuesday, January 08, 2008 1:19:00 AM
To:

Merhaba

Uzun bir süredir FotoKritik'e giriş yapmadınız. Son 1 ay içerisinde:
- 29.298 fotoğraf gönderildi
- 240.963 eleştiri yapıldı
- 2.947 üye aramıza katıldı

Kendinizi özlettiniz, sizi FotoKritik'te tekrar görmek isteriz


Yorumlar

Adsız dedi ki…
Selamlar
Malesef "sizi özledik" mesajı başka bir fotoğrafçılık sitesi olan photosig ın bir fikri(Missing you on photoSIG). Ama yine de istatistik bilgileri vererek biraz ilerletmişler.
h k dedi ki…
tahsin by,
bilgilendirme için teşekkürler,ilk uygulayan yine bir fotoğraf sitesi olduğu için kötü olmuş ama yine de güzel bir uygulama/uyarlama bence. firmalar klişeler yerine böyle çeşitli yaratıcı çözümler üretmeli, en azından denemeli
La Madame Chapeau dedi ki…
Ben de bu maili posta kutumda her gördüğümde hoşuma gidiyor. Ama nedense hiçbir zaman da o mailin sayesinde siteye girmiyorum :) Bir sonraki mail gelene kadar yine unutuyorum siteyi. Mail geliyor, "aaa evet fotokritik" diyorum ve yine girmiyorum siteye :))))

Popüler Yayınlar