Mim- Nefesimi Kesecek Anlar!

Tunç'un başlatarak Eray'yolladığı mim, Eray'dan da bana geldi. Öncelikle hem Tunç'a mimi başlattığı için, hem de Eray'a pas için teşekkürlerimi yollayayım, sonra da nefesimi kesecek anları yazmaya çalışayım.

Neden Olmasın!

  • Evlilik, çocuk, mümkünse erkek:)
  • Kendi işimi kurmak, ne iş olsa yaparım abi- yeter ki kendi işim olsun, ama maalesef şimdi değil:),
  • ODTÜ İşletme'de part-time ders vermeye başlamak, mümkünse girişimcilik üzerine, ikinci tercih Hacettepe, üçüncü tercih eğer başlarsam doktora yapacağım yer:)
  • Yine mümkünse ODTÜ işbirliğiyle öğrencilere gerçek anlamıyla danışmanlık veren bir girişimcilik merkezi kurmak, gelecek nesil benim gibi ah bi elimizden tutan olsaydı şu olsaydı bu olsaydı demesin- bahane üretmeyip alsın finansmanını dağ gibi girişimci olsunlar:)
  • Turks&Caicos Adası'na gitmek, buranın bir özelliği var mı bilmiyorum, ama ismini seviyorum, sadece 20.000 kişi yaşıyor, ve kimsenin bilmediği, umursamadığı bir yer olsa gerek (Off-shorecular hariç:) Egzotik bir yerdir herhalde:)
  • Kitap yazmak, belki kısa hikayeler- roman yazabileceğimi hiç sanmıyorum:)
  • Kendi evimi almak, ikincisini de almak:) ve ikinciyi abuk subuk beceremeyeceğim hobiler için bir atölye olarak kullanmak.
  • Çin, Hindistan, Bangladeş gibi bir ülkenin "modern olmayan" sokaklarında amaçsızca geçirilecek bir hafta/ay
  • Avustralya'ya gemiyle gitmek, ilginç olur herhalde:)
  • Merkezini hiç görmeyip nüfus cüzdanımda yazdığı için oralıyım dediğim,ve sebepsiz bir şekilde sevdiğim memleketim Bâlâ'da bir fabrika açmak,istihdam sağlamak, fabrikatör hüseyin:)


Neden Olsun!

  • Kısa da olsa bir senaryo yazıp filmini yönetmek,
  • Bungee jumping -oraya çıktığımda kalp krizi geçiririm heralde:)
  • Afrika-Safari, aslanlar kaplanlar beni yer:)
  • 5-10 dili anadilim gibi konuşmak (abarttım değil mi:)) ve bu beş dili konuşan insanlarla bir masada her biriyle kendi dilinde konuşmak.
  • Türkçe'ye "bilgisayar" gibi bir kelime kazandırmak

Nasıl Olur!

  • Birisi çıksa, Orhan Veli ölmedi, şurda yaşıyor dese gitsem, elini öpsem, büyüksün desem, bir hafta boyunca o anlatsa ben dinlesem, araya Sait Faik girse:)
  • Düşüncelerimizi bir şekilde kaydedebilsek ve unutmamalıyım dediğimiz ama unuttuğumuz her şeyi bu teknoloji sayesinde istediğimiz zaman hatırlayabilsek (Fazla bilim kurgu oldu:))


Başta -böyle yazmaya çalışınca da akla gelmez meretler:)- yazmıştım ama baya uzun bi nefesimi kesecek anlar listesi oldu, bayağı biriktirmişim:)
Sıra geldi benim mimleyeceğim kişilere,
Leyla, Omar, Özgür, Onur, Bilal, Iraz ve mim olsun benim olsun diyen herkes, söz sizde:)

Yorumlar

admin dedi ki…
Hüseyin,
Öncelikle söyleyeyim, yeni temayı çok beğendim, güle güle kullan.

mim dalgasına gelince, hemen atladım tabi :)

Popüler Yayınlar