Korsan Her Yerde!!

Collezione'nin vitrininde geçen gün aşağıdaki kazağı gördüm, Lacoste armalı ve 39 YTL'den 19 YTL'ye düşmüş!! Lacoste işin açığı pahalı diye mağazasının içine girmeye çekindiğim bir marka ve Collezione'nin vitrininde görmeyi beklemiyordum. Çeşitli sokak ve pasaj satıcılarında korsan ürünler görmeye alışıktık ama Ankara'nın, İstanbul'un en işlek yerlerinde mağazaları olan, (belki de) büyük bir marka olmaya çalışan bir firmanın vitrininde görmek gerçekten şaşırtıcı. Mağazaya girip gerçek lacoste mu diye sormadım ama 19 ytlye de düşmez herhalde!!



Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Bu durum Colins'inkinden de ilginçmiş! Uzun zamandır bir Collezione vitrini önünden geçmiyorum. Lacoste de sanmıyorum ki mallarını Collezione'de satışa çıkartsın. Ve katiyen 19 YTL'ye indirmezler :D Hmm defo durumları nasıldır tabii bilemiyorum.

Fakat Lacoste için anlatılan bir öykü vardır; bilirsiniz.

Merkez yönetim bayileri toplantıya çağırır. Bir çok orijinal Lacoste'nin içinde bir tane de sahte/korsan Lacoste ürünü vardır. Bayilere sorarlar 'Hangisi sahtesi?' diye. Bayilerin hepsi tek seferde bilir sahte olanı. Sorarlar 'nereden anladınız?' Hepsinin yanıtı aynı olur: "Çünkü o daha kaliteliydi!" :)))))))

Popüler Yayınlar