Türkiye'de Bir İlk!



TEB'in Engin Günaydın'lı son reklamlarını ve ortaya çıkardığı Molalı Kredi kavramını görmüşsünüzdür. Diyorlar ki kredi süresi boyunca istediğiniz zaman ödemelere. 2 ay mola verebiliyorsunuz. Bunu da "Yağmura mola olmaz, uçağa mola olmaz, krediye de olmazdı biz yaptık oldu." şeklinde anlatıyorlar, güzel de anlatıyorlar. Hem de Türkiye'de bir ilk!!
Dün gaz kuyruğunda beklerken Oyakbank'ın aşağıdaki afişini gördüm. Ne yaptılar ne zaman yaptılar bilmiyorum ama afişten anlaşıldığı kadarıyla TEB'in molalı kredi dediğini molayı başa koyarak uygulamışlar, başka bankaların da böyle uygulamaları olmuştur belki-bilmiyorum.

Detaylarını bilmesem de en azından görüntü itibariyle aynı iki uygulama. Ama ilk yapılan alelade bir yıl sonu kampanyasıyken ikinci yapılan Türkiye'de bir ilk! Demek ki neymiş, ne dediğinin yanı sıra nasıl dediğin de önemliymiş. TEB de fırsat görmüş yapmış. Peki hangisi ilk?

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
TEB reklamı ne zaman online oldu? Ben Oyak'ın reklamını epey önceden gördüm çünkü...
h k dedi ki…
Teb reklamları yeni dönmeye başladı bildiğim kadarıyla, youtube'e daha 3 gün önce eklenmiş. Oyak'ın bu afişteki kampanya için TV reklamı var mı bilmiyorum ama en azından 2007 kasımda çıkmış olması gerekiyor.
Burcu Tüzün dedi ki…
kimin ilk olduğundan çok bu işi ilk biz yapıyoruz diye kimin vurguladığı değil midir? İlk olduğunu söylemez ve sahiplenmezsen elinden alınması an meselesidir. Tüketici hangi banka bunu ilk yapmış diye tarih araştırmaz ki. İlkiz diyen tüketici için ilktir. Artık Oyakbank biz ilkiz dese de bir önemi yok :) TEB kafamıza ilkliğini çoktan çaktı :)

Popüler Yayınlar