Windows vs Google

Çok gereksiz bir yazı ama yazasım geldi:)
Malumunuz Bill Gates abimizin Microsoft'unun Word'u pek bi zeki ve biz yanlış kelime yazarsak hemen uyarıyor. Ama bazı kelimelerde İngilizce de olsa Türkçe'ymiş gibi algılayıp hiç uyarı vermiyor. Windows bu kelimelerden biri. Ama gel gör ki yukardaki ekran görüntüsünden anlaşıldığı üzere Windows yazmamda Türkçe açısından bir sorun görmeyen Microsoft iş Google'a gelince yan çiziyor.
Siz ne dersiniz, Windows mu daha Türkçe Google mı? :)

Yorumlar

La Madame Chapeau dedi ki…
Haha bu da iyiymiş...

Ben de Karafakiden Tatlar'da bir iki yabancı yemek kitabını tanıtırken 'sterlin' simgesine ihtiyaç duymuştum. Laptop tuş takımında aradım aradım, bir türlü göremedim. Sonra eski bilgisayarımın klavyesine bakıp, olası yerini tespit ettim.

Yeni teknoloji dolar ve avro simgelerini sergiliyor; ama sterlini gizliyormuş meğerse :) "Küresel" çağ kadar zalimmiş "küresel" teknoloji de :)

Popüler Yayınlar