Adam Asmaca

Biraz önce briefistanda sürekli değişen bigumigu reklamlarından biri dikkatimi çekti. Andrew Pepper diye bir adam The Last Days of Newgate adlı kitabının tanıtımı için video motionlu bir adam asmaca oyunu hazırlamış. Video Motionlu diye biguda yazıyor, ben orayı okumasam adamın birinin gerçekten asılmak üzere olduğu bir vide derdim, yoksa ne bilirim vide motionu:) Biguda "Not: Adamın asılma kısmı insanı kötü ediyor." yazmış ama ben oyun boyunca kötü oldum, adam benim yüzümden ölecek mi lan yoksa diye. Bi de doğru harfleri bildiğinde adamın sevinmesi de etkiliyor tabi, Duygusallaştım ben anne:) Adamı kurtarmak da çok sevindiriyor bu arada:) Kitabın satması için mükemmel bir yol, ama tabii ki o tür kitapları sevenler için, ben dandik adam asmacada bile koktuğum için kitabı hayatta almam:) Oyun hakikaten çok güzel olmuş en az bir kere oynamanızı tavsiye ederim, tek takıldığım nokta adamın başta sanki darağacına gidiyor gibi değil de kırlarda koşuyor gibi platforma koşması. o kadar şey de olur canım:) Oyunu oynamak isteyenler burdan buyursun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar