Sevgili Sayın

Biraz önce süper teklif sitesinden bir e-mail aldım. Emel Taş diye birisi davetiye yollamış, sistemi bilmiyorum ama galiba referansla üye olursanız size referans olan kişi de para kazanıyor bu süper teklifte.

Tanımadığın insanlara davetiye göndermek spam dediğimiz şey oluyor, ama böyle bir sistem için daha önce spam mail almamıştım, ilginç oldu şimdi ben de çeşitli blogları siteleri gezip sırasıyla hepsinin sahibine arkadaş (!) olarak davetiye göndersem acaba ne kadar etkin olur merak ettim.
Neyse konumuz ne Emel Taş ne süper teklif olacaktı dağıldım bir anda:) Mailde geçen hitap şekli süper teklif kadar süper:

Sevgili Sayın Yetkili :)

Beni hem seviyorlar hem saygı duyuyorlar, ne güzel:) gerçi benim maillerimi sevgiler saygılar vs diye bitirdiğimi duydularsa bana özel böyle bir hitap geliştirmiş de olabilir süper teklif:) Neyse yine dağıttım konuyu galiba siz en iyisi aşağıdaki ekran görüntüsüne bakın:)


Düzenleme: Yazıyı yayınladıktan sonra linke tıkladım farkettimki tavsiye ederken isim soyisim yazılıyormuş,emel taş da isim kısmına sayın soyisim kısmına yetkili yazmış böylece süper teklifin şirinmi şirin samimi mi samimi, ikna etme kapasitesi yüksek Sevgili Hüseyin KILIÇ ifadesi yerine Sevgili Sayın Yetkili ortaya çıkmış:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar