P&G ve Sezen Aksu / Ya Ben???


Procter&Gamble Türkiye'deki 20. yaşını kutluyor ve bunun şerefine de Sezen Aksu konserleri veriyormuş, bu mutluluğu bizimle paylaşabilmek için. Basın bülteni burada.

Konser fiyatlarına baktım hiç bir Sezen Aksu konseri fiyatından daha ucuz değil, tamam halk konseri istemiyorum ama yine de bana bu sadece P&G'nin PR'ına yapılan bir katkı gibi geliyor, yani bir müşteri olarak "So what is in it for me ?" sorusuna verilen cevapta Sezen Aksu diyorum ama P&G diyemiyorum. Tabii ki bir de konsere gidersem gözümün içine girecek P&G logoları ve reklamları...


Geçen Yıl Pepsi'de aynı şeyi yapmıştı. O zaman da aynı şeyleri düşünmüştüm ama bloğum olmadığı için sadece düşünmekle kalmıştım. Şimdi paylaştım rahatladım:)



Bir de bu yazıyla alakalı değil ama sıkı hayranları için bir Sezen Aksu blog varmış. Ben blog takip edecek kadar sıkı hayran değilim ama belki ilgilenirsiniz:)

Yorumlar

Iraz dedi ki…
Sezen Aksu konserleri kesinlikle ücretten taviz vermiyor. Bizim bahar şenliklerinde tüm konserler ücretsizdi normal olarak, fakat Sezen konserini şenliğin orta alanında kafes gibi ayrılan bir bölmede yine ayırmışlardı. Öğrenciler için oldukça yüksekti bilet meblaları da.

Anlattığın durumda P&G logosunun orda durması için birilerinin ceplerinin dolduğu kesin:)
yine bizi düşünen yok dediğin gibi :)
h k dedi ki…
ya zaten ben de ücretsi olmasını ya da fiyattan taviz verilmesini istemiyorum. belki bir sezen aksu prensibidir bir kere 30 YTL'ye konser yaparsak hep öyle isterler diyordurama p&g böyle bir organizasyon gerçekleştiriyor ve 20.yılımızı kutluyoruz diyorsa en azından biletlerin bir kısmını çeşitli promosyonlarla tüketicilerle paylaşmalıdır, yoksa dediğim gibi ha ahmet yapmış organizasyonu ha pg. belki paylaşıyordur ben bilimiyorumdur, bilen varsa söylesin...
Ömer dedi ki…
Sezen AKSU bilet fiyatından değil de konser yerinin standartlarından ve de tabi alacağı paradan taviz pek vermez dediğin o şenliklerdeki konserinin maliyeti yaklaşık özel okul ise 110-120 milyar devlet okulu ise en düşük 80 milyardır hali ile bunuda sizden çıkaracaklar o da ayrı bir durum (: PnG hususuna gelirsekte Aynı şekilde PnG de Sezen AKSU nun maliyetini çıkarabilmek için böyle bir uygulamada bulunmuş. ha açıkcası bu çok güzel bir reklam yöntemidir bir bahane bulunup misal "bilmem kaçıncı yılımız" konser etkinlik ufak göstermelik indirimler olur. Amaç ne indirim ne başka birşeydir, etkinlik yapıyoruz diye etrafa yayılıp isimlerinin ortalıkta dolaşmasıdır. Bkz. Hüseyin'in Üst Taraftaki Eleştiriselde olsa PnG isminin bolca geçtiği hatta Logosunun da olduğu yazı (:
mantıklılığına gelirsek de, Bir arkadaşınız "Doğum Günümü kutlayacağım şu gün şurda bi parti ile giriş 50 YTL" diye geldiğinde ne kadar mantıklı ise bu da öyle (:

Popüler Yayınlar