Akıllı İşaretler Ne Kadar Akıllı???

Bugün İşbankası'nda kasamatikten para yatırdım. Kasamatiğin üstündeki akıllı işaretlere takıldı gözüm. 4 işaret vardı:
  1. Deste halinde para yatırıyorsanız ve bunları ataçla birbirine iliştirdiyseniz ataçı çıkarıp parayı öyle yerleştirin --> Tamam
  2. Bozuk Para koymayın --> Tamam
  3. Kolyenizi kasamatiğe koymayın --> ?!?!??!?
  4. Yüzüğünüzü kasamatiğe koymayın --> ?!?!??!?
Allah'tan o sırada ne kolyem ne yüzüğüm vardı da sorun olmadı:) 3. ve 4. işaret ne demek istiyor acaba??? Biri Bana Anlatsın!!!

Yorumlar

Göze ALGÜN dedi ki…
Sanırım kasamatiğe kuyumcu muamelesi yapıp altınları koyanlar olmuş altın bozdurayım hesabı :) İş Bankası da başka bir alem yani, altın veriyoruz beğenmiyor =)
Iraz dedi ki…
Gerçekten çok komikmiş. Bu tip şeyler bazen çok abartılıyor. Dikkat etmişsinizdir, bir cihaz satın aldığınızda bile, diyelim ki bir dvd player aldınız, "içine madeni para atmayın" tarzında bir ibare bulunabilir. şirketler güvenlikle ve uyarılarla artık kafayı bozmaya başladılar bence.

İş bankası deseniz ayrı bir olay zaten. Ama eminim bunu deneyen birileri olmuştur. Olmuştur di mi :)
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
nedeni basit.. sivrizekanın biri çıkıp içine madeni para attım dvd player'ım bozuldu yenisini istiyorum diyor, şirket haklı olarak itiraz ediyor ve sivrizekamız, kendisine böyle bir uyarıda bulunmayıp zararını gidermeyen şirkete dava açıyor ve kazanıyor! =)
Ayrıca, neler görüyoruz sağda solda.. bize tuhaf gelebilir ama uyarılar haklıdır diye düşünüyorum, vardır bir bildikleri =)
h k dedi ki…
akıllı işaretlerin gerçekten faydalı olduğuna inanıyyorum da o işaretlerin gerçekten kolye yüzük atmayın anlamına geldiğine inanmak istemiyorum:)
Ömer dedi ki…
"İRAZ" haklısın birileri kafayı bozmuş ama şirketler mi kullanıcılar mı? bilinmez... 2002 de Yılmaz Erdoğan'ın Rumeli Açık Havada ki "Cebimdeki Kelimeler" oyunundaki bir lafı gayet özetleyici;

"Bütün uyarı notları tabi ki de gereksizdir diye bir şey yok. Afedersiniz hıyarın biri şuraya işemese bir başka hıyar da -buraya işeyenin annesi hayat kadınıdır- diye yazmaz"
sanırım cidden durum bundan ibaret (:
Yağmur dedi ki…
şu yüzüğe benzettiğiniz kısmı fazla meraklılar için gözünüzü uzatmayınız şeklinde yorumlamak istedim:D
h k dedi ki…
@omar
gayet güzel açıklamışsın:)
@yağmur
o kadar abartmış olamazlar heralde:)

Popüler Yayınlar