Değişik Bir İş İlanı

Artık Ankara'daki otobüslerde de tutacaklara reklam alınmaya başlanmış. Bugün bindiğim otobüste mecra sahibi vatoz medya reklam alınıncaya kadar normal olarak tutacağın bir tarafına" rezervasyon için..." deyip tel numaralarını yazmış.

Benim ilgimi çekense tutacağın diğer yüzü. Burada "Bizimle Çalışmak İster misiniz?" yazmışlar, alt tarafta yine numaralar var. Muhtemelen satış temsilcisi arıyorlardır, ilan detayı yok. Farkında olmadan bir mecrada yenilik yapmışlar gibi geldi. Kariyer siteleri de buralara güzel reklamlar koyabilirler, en azından yeni mezun alımlarının youğun olduğu bahar döneminde ilgiyi kendi sitelerine çekmek için sadece ilgili otobüslere/dolmuşlara ilan verebilirler. Örneğin ODTÜ-Keçiören otobüsleri, RumeliHisarüstü-Taksim otobüsleri seçilebilir mecra olarak ve daha uygun bütçelerle tanıtım yaparlar. Öyle bişey..

Yorumlar

Yağmur dedi ki…
bende bunları fark ettim ancak hiç hoşuma gitmediler,belki yılların göz alışkanlığı bilemiyorum ama sevemedim:S
İdris Cin dedi ki…
Merhabalar,

Benzer uygulamalar İstanbul'da da var. Bence gayet güzel düşünülmüş bir çalışma. Kabulllenmesek te, sevmesek te reklam her geçen gün hayatımıza biraz daha giriyor.

Hüseyin senin reklam fikrinde çok güzel. Uygulayacak her kim olursa olsun reklamın verimi, geri dönüşü fazla olacaktır.

Sevgi ve Saygılarımla.

Popüler Yayınlar