bnf yeniliklere doymuyor:)

Yan menüye google arama kutusu koydum, diğer arama kutularından farkı ise el emeği göz nuru Google Custom Search ile inşa edilmesidir:) Sadece Türkiye'deki pazarlama bloglarında belirli bir konuda blogcular ne demiş onu öğrenmek isteyenler için ideal olmasa da gayet faydalı bir gereç:) Şimdilik 93 blog kaydettim, Blograzzi pazarlama kategorisi, Marketing Türkiye pazarlama blogları sayfası ve benim bu iki listede olmayıp kendi keşfettiğim blogların bir araya getirilmesiyle oluşturulan bu arama motoru umarım işinize yarar. Eklenmesi gereken bir blog biliyorsanız ya da ben de bloğuma bu kutucuğu yerleştirmek isterim derseniz belirtmeniz yeterli, yok sen yerleştirme ben eklerim derseniz onun için de gönüllü olabiliyorsunuz bu da verilen hizmetler arasında:) Haydi hayırlı aramalar:)

Yorumlar

Göze ALGÜN dedi ki…
Google arama kutucuğu iyi güzel de ben hala blogun sağ tarafındaki karmaşanın sadeleştirilmesi taraftarıyım. Sağ taraf iki yerine tek sütündan oluşsa blog baya bir rahatlamış olacak.
h k dedi ki…
bu sefer rahatlamıştır inşallah:)

Popüler Yayınlar