Little Caesars

Biraz Önce Little Caesars'ı arayıp pizza siparişi vermek istedim, Balgat'a yeni şube açtılar ya denemek lazım dedim. Internet'ten sitelerini buldum, bana en yakın şubeler linkine tıkladım ve gördüm ki Ankara'daki şubelerin adres ve telefon bilgileri yok. eğer online sipariş verirseniz orada şubeler sisteme girilmiş. Ben de onun yerine ocağa makarna suyu koydum:)
İnternette kredi kartı bilgilerini vermeye korkan birisi değilimdir ama yine de online sipariş için form doldurmakla uğraşmaktansa telefon etmek daha pratik geldi, ki interneti kullanıp kesinlikle alışveriş yapmayan bir çok kişi de var. Little Caesars belki arayanlar telefonu sitenizden aldım demedikleri için bunu göz ardı etmiş olabilir ama dikkatli olması gerekir, müşteri satış anında-özellikle ilk satış anında kaçarsa bir daha geri gelmeyebilir. Ankara'dakiler de yeni müşterileri olduğuna göre Dikkat Dikkat!!!

Yorumlar

Eren Kumcuoğlu dedi ki…
Dominos ve Pizza Hut'tan başkasını denemedim ama LC'ın kenarlı pizzaları fena değil.
Bu arada, Little Caesar's olacak, imla hataları var. Referans=LC logosu ;)
Yağmur dedi ki…
Dominos Pizza hut ve Tadım pizza süper kesinlikle tavsiye ederim ve yemeksepeti üzerinden alışverişlerde bazı kampanyalar olabiliyor bir kez üyelik sonra daima yemek sepeti:Dbenim için kolaylık oldu sadece tavsiye:)
h k dedi ki…
Little Caesar's düzeltildi:)
dediğiniz gibi güçlü rakipleri hali hazırda var zaten bunun için daha da çok çalışmaları gerekiyor:)
h k dedi ki…
hatta "Little Caesar's" değil Little Caesars" olacakmış, referans:logo:)
Eren Kumcuoğlu dedi ki…
bak bu güzeldi işte =D

Popüler Yayınlar